• eService rozszerzył możliwości innowacyjnej aplikacji eService tom, dzięki której smartfony, tablety i urządzenia mobilne z Androidem i iOS mogą służyć do przyjmowania płatności kartą oraz płatności zbliżeniowych BLIK.
  • Użytkownicy aplikacji eService tom zyskali dostęp do nowej popularnej formy płatności – za pomocą kodów BLIK. Dzięki temu mogą teraz korzystać z pełnego wachlarza metod płatności bezgotówkowych, których najchętniej używają ich klienci.
  • Nowa funkcjonalność została udostępniona bez dodatkowych opłat zarówno nowym, jak i dotychczasowym użytkownikom terminali aplikacyjnych eService tom.
    eService tom – terminal w telefonie i tablecie

Aplikacja eService tom umożliwia w pełni bezpieczne przyjmowanie płatności bezgotówkowych w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi – zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Rozwiązanie działa na popularnych smartfonach, tabletach i innych urządzeniach z systemem Android (od wersji 8.1) oraz iOS (od wersji 17) wyposażonych w NFC. Pozwala obsługiwać transakcje bez limitu kwotowego – kartami Visa i Mastercard, a także płatności Google Pay, Apple Pay oraz BLIK.

Od listopada 2025 roku aplikacja obsługuje także płatności BLIK z kodami, co oznacza, że przedsiębiorcy mogą już przyjmować wszystkie formy płatności BLIK – zarówno zbliżeniowe, jak i kodowe. To sprawia, że smartfon lub inne urządzenie wyposażone w eService tom staje się pełni funkcjonalnym terminalem płatniczym, odpowiadającym na wszystkie potrzeby i zwyczaje zakupowe klientów.

 

Korzyści dla przedsiębiorców i klientów

Korzystanie z terminali aplikacyjnych eService tom, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności, przynosi obu stronom transakcji zakupowych wiele istotnych korzyści:

  • Wygodę, szybkość i bezpieczeństwo realizowanych transakcji płatniczych.
  • Możliwość korzystania z pełnego zakresu płatności bezgotówkowych dostępnych w jednym, lekkim i uniwersalnym urządzeniu.
  • Łatwy dostęp do zestawień i raportów o historii zrealizowanych operacji, dostępnych bezpośrednio w aplikacji.
  • Możliwość integracji z systemami sprzedaży i obsługi klienta.
  • Dostępność różnorodnych form potwierdzeń transakcji, które można udostępnić klientom za pomocą e-mail, SMS, kodów QR lub wydruku z drukarki Bluetooth/USB.

Udostępnienie pełnej funkcjonalności BLIK w aplikacji eService tom to ważny krok w rozwoju naszego rozwiązania. Teraz przedsiębiorcy mogą mieć w telefonie wszystko, czego oczekują ich klienci przy płatności bezgotówkowej – szybkość, wygodę i kompletny wybór metod – podsumowuje Marek Trąbiński, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu w eService.

 

Innowacje eService

Wprowadzona do użytku w sierpniu 2024 r., aplikacja eService tom zastąpiła jedno z pierwszych tego typu rozwiązań na polskim rynku, które eService udostępniał wcześniej pod nazwą LikePOS, dla urządzeń działających pod systemem Android. W marcu 2025 rozwiązanie eService tom zostało wzbogacone o funkcję Tap to Pay na iPhonie, która umożliwiła sprzedawcom użytkującym urządzenia działające pod kontrolą systemu iOS jeszcze skuteczniejsze i bardziej efektywne prowadzenie oraz rozwijanie działalności biznesowej.

eService od ponad 25 lat wspiera rozwój płatności elektronicznych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje przedsiębiorcom kompleksowe rozwiązania płatnicze – od terminali POS, przez aplikacje mobilne, po bramki e-commerce. Jest najczęściej wybieranym dostawcą usług w ramach programu Polska Bezgotówkowa i jedyną firmą w sektorze płatności w Polsce certyfikowaną przez TUV ISO 9001 i PCI P2PE.

Więcej informacji: www.eservice.pl/tom