Jesteś tutaj:-, T-Mobile, Taryfy, Taryfy komórkowe, Top7-To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile
PL R200 NV 970x200 071119

To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie  Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi.

Od dziś, 2 kwietnia 2019 r. T‑Mobile rozpoczyna kampanię pod hasłem „Bez nonsensów”, której teaserową fazę można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia. Za kreatywnym claimem kampanii kryje się podjęte przez Operatora zobowiązanie do eliminacji absurdów obecnych w całej branży telekomunikacyjnej. Skomplikowane procedury, zbędna biurokracja, biuro obsługi przełączające klientów od jednego działu do drugiego to tylko niektóre z nich. W pierwszej odsłonie T‑Mobile podejmuje jeden z najbardziej drażliwych dla klientów tematów i obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T‑Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce

– mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile ds. Rynku Prywatnego.

Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy– dodaje Perron.

Kampania rozpocznie się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim gwiazda polskiej muzyki – Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T‑Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci. Z tej powszechnej na rynku telekomunikacyjnym normy wyłamuje się magentowy Operator oferując niepowtarzalny mechanizm ofert rodzinnych. Spot premierowo można obejrzeć poniżej:

W tej fazie działania prowadzone będą bardzo szeroko – w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł…

… a następnie, z Huawei P30 Lite

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML.



Autor |2019-04-02T10:09:26+01:002 kwietnia 2019 10:09|Kategorie: Newsy, T-Mobile, Taryfy, Taryfy komórkowe, Top7|Tagi: , |1 komentarz

1 komenarz

  1. look4me 8 kwietnia 2019 w 10:50 - Odpowiedz

    myślałem ,że to niepolskie reklamy, bo do troche innych standardów nas polski rynek przyzyczail! dobra koncepcja chyba

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.