Od rana mobilna aplikacja MiBOA (służąca do zarządzania rachunkiem za pomocą telefonu) oraz serwis iboa.pl loguje użytkowników na konta innych osób. Osoby z zewnątrz mogą sprawdzić nasze dane, zasilić sobie telefon, sprawdzić historię transakcji czy zmienić stan usługi naszego konta – informuje serwis Niebezpiecznik.pl.
Problem zdaje się być masowy — na Facebooku T-Mobile pojawia się wiele komentarzy na ten temat. Na profilu T-Mobile Polska firma informuje, że problem został rozwiązany i można bezpiecznie logować się do aplikacji.
Więcej na ten temat na niebezpiecznik.pl
Warto przypomnieć, że T-Mobile zastępuje MiBOA nową aplikacją Mój T-Mobile. Aplikacja do samodzielnego zarządzania kontem pozwala na sprawdzenie bieżących kosztów, ilości minut danych w pakiecie, kupienie pakietu w roamingu, czy doładowanie konta prepaid możliwe jest właściwie jednym kliknięciem w telefonie.
Kan
Mi się nic nie ładuję i bardziej mi to wygląda na zwykłą awarie w której aplikacja chwilowo nie działa
cos tam było, ale odrazu wylaczyli, takze sianie wielkiego halo, bez powodu
A u mnie blokada zadziałała od razu.
A u mnie nadal nie dziala
U mnie nadal aplikacja nie działa, ale lepiej żeby ją naprawili niż uruchomili zepsutą 🙂
jeżeli zablokowali wystarczająco szybko, nie powinno dojść do większych problemów. mam nadzieję że zabezpieczą porządnie teraz tę aplikacje bo dosyć ułatwiała zycie
Przez weekend już występowały problemy, ja miałem taką sytuację już w piątek, potem w sobotę, a w niedzielę nie patrzyłem bo miałem kaca. A wyłączyli usługi dopiero w poniedziałek po południu, to chyba trochę wtopa.
mnie na szczeście niedogodnosc omineła, problemy z aplikacjami to jednak rzecz czesta ;/
XXI wiek, a maszyny zawodzą… Ciekawe co będzie, kiedy zastąpią żywych pilotów w samolotach – autopilotami, heh..
niby technologia idzie do przodu, pedzi jak wiatr, a tu o klops – awaria. i gdzie te przewidywania ze maszyna zastapi czlowieka? czlowiek musial wylaczyc aplikacje zeby nie narobila problemow..