Witam,
korzystam z oferty Orange Free na kartę od początku korzystania występuje u mnie problem kompresji narzuconej przez Orange.
Na jednym z forów przeczytałem, że aby wyłączyć kompresje należy w profilach zmienić APN na VPN. Zadzwoniłem do Orange aby włączyć VPN – za pierwszym razem konsultant 20 minut kombinował po czym powiedział, że oddzwoni. Nie oddzwonił. Zadzwoniłem więc drugi raz i tym razem trafiłem na kogoś kompetentnego, od razu wiedział o co chodzi, niestety jak się później okazało włączenie VPN jest możliwe tylko w ofertach abonament i biznes, stąd moje pytanie.
Czy udało się komuś włączyć VPN w ofercie Orange Free na kartę i jak tego dokonał ?
Powiem szczerze, że ta kompresja danych jest bardzo wkurzająca bo jakość stron/obrazków i różnych elementów albo nie jest wczytywana (w miejscu obrazku pojawia sie X) albo jest bardzo złej jakości (efekt pikselozy)
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam