Największe strony z kategorii IT/elektronika to: Nokia Poland, Nikon Polska i Sony Ericsson Poland. Fanpage Playa zanotował rekordową liczbę nowych fanów – stronie Playa udało się pozyskać ponad 124 tys. nowych fanów w ciągu jednego miesiąca – dzięki czemu umocnił swoją drugą pozycję w kategorii telekomunikacja. Na pierwszym miejscu niezmiennie znajduje się strona Serce i Rozum, a na trzecim Orange – czytamy w Raporcie Fanpage Trends za styczeń 2012.
Charakterystyka branży:
- Największe strony w grupie to Serce i rozum, Play i Orange
- Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów wyróżniały się strony: Play, Plus i UPC
- W największym stopniu bazę fanów powiększyły fanpage Play, Plus oraz Orange
- Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Serce i rozum, Play i Plus
- Największy procent swoich fanów zaangażowały strony Play4U, Serce i rozum oraz Netia
- Największy Interactivity Index wypracowały fanpage Serce i rozum, Play oraz Plus
- Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Play4U, bada-WORLD.pl i UPC
- Najwyższe średnie dzienne wartości Talking About osiągnęły fanpage Play, Serce i rozum oraz Plus
źródło: fanpagetrender.com
Kan
Play i Heyah mają dużą liczbę fanów przez te akcje wspierania schronisk dla psów i kotów. Orange wiem, że robiło jakieś konkursy na FB, a Plus nie wiem, ale i tak maja dużo fanów. T-Mobile zdobył większą liczbę fanów niż Era, w krótszym okresie czasu „istnienia” profilu na FB. Bardzo ciekawa sprawa 😀
t-mobile ma mało – nic dziwnego, reszta operatorów ma lepsze strony i lepsze oferty