Facebook ogłosił w środę, że zamierza zwiększyć rozmiar reklam, które pojawiają się w prawej kolumnie serwisu. Społecznościowy gigant chce bardziej przykuć do nich naszą uwagę a tym samym, rzecz jasna, uszczęśliwić reklamodawców.

Nowe reklamy w prawej kolumnie Facebooka, które zaczną się pojawiać pod koniec tego miesiąca, mają zwiększyć swoje rozmiary. Ich proporcje będą teraz takie same jak w przypadku tych umieszczonych w głównym strumieniu aktualności, co oznacza, że reklamodawcy będą mogli używać tego samego obrazu w każdej ze swoich reklam. Większy rozmiar oznacza równocześnie, że reklam w prawej kolumnie będzie nieco mniej.
Facebook poinformował, że wstępne testy nowych reklam wykazały 3 razy większe zaangażowanie wśród użytkowników w stosunku do reklam w mniejszym formacie. Kilka dużych, wizualnych reklam po prostu bardziej przyciąga uwagę. Nie zdziwimy się, jeśli podczas ogłaszania zysków za I kwartał, 23 kwietnia Facebook znów pobije kasowy rekord.
Źródła: Facebook for Business, Cnet
Sewix
Szkoda,z Fb robi się śmietnik,czas największy poszukać innej alternatywy
facebook zawsze był śmietnikiem, tylko teraz fb chce trochę więcej kasy zgarnąć puki czas.
Żal mi ludzi, którzy aktywnie korzystają z tego badziewia udając, że mają kontakt z innymi. A jakby ktoś myślał, że właścicielom FB chodzi o to żeby „ludziom żyło się lepiej” to muszę Was wyprowadzić z błędu: zależy im tylko na tym żeby IM żyło się lepiej bo dzięki temu mogą robić co chcą zamiast siedzieć przed ekranami i oglądać zdjęcia z wakacji innych ludzi.
Są dodatki do przeglądarek (Stylish), które likwidują reklamy i zmieniają skórkę strony, np. fejsa, YT, Googl-a. Korzystam z tego od dawna i nie mam ani jednej reklamy. Można sobie poradzić. Co do fejsa- wystarczy go spersonalizować i używać wyłącznie do tego, do czego jest na potrzebny.