Facebook ogłosił w środę, że zamierza zwiększyć rozmiar reklam, które pojawiają się w prawej kolumnie serwisu. Społecznościowy gigant chce bardziej przykuć do nich naszą uwagę a tym samym, rzecz jasna, uszczęśliwić reklamodawców.


Nowe reklamy w prawej kolumnie Facebooka, które zaczną się pojawiać pod koniec tego miesiąca, mają zwiększyć swoje rozmiary. Ich proporcje będą teraz takie same jak w przypadku tych umieszczonych w głównym strumieniu aktualności, co oznacza, że reklamodawcy będą mogli używać tego samego obrazu w każdej ze swoich reklam. Większy rozmiar oznacza równocześnie, że reklam w prawej kolumnie będzie nieco mniej.

Facebook poinformował, że wstępne testy nowych reklam wykazały 3 razy większe zaangażowanie wśród użytkowników w stosunku do reklam w mniejszym formacie. Kilka dużych, wizualnych reklam po prostu bardziej przyciąga uwagę. Nie zdziwimy się, jeśli podczas ogłaszania zysków za I kwartał, 23 kwietnia Facebook znów pobije kasowy rekord.

Źródła: Facebook for Business, Cnet

Sewix