Panasonic wprowadził na rynek nową serię interaktywnych wyświetlaczy z technologią ShadowSense do tworzenia ścian wideo. Modele oferują pełną personalizację, wysoką widoczność, wydajność i niezawodną pracę.

Nowe monitory TH-55VF1H, TH-55LFV70, TH-55LFV8  są przeznaczone dla dużych sklepów, galerii handlowych, muzeów i korporacji. Sprawdzą się w zastosowaniach Digital Signage lub jako mapy budynków. 55-calowe wyświetlacze stanowią efektywne kosztowo rozwiązanie do stworzenia ścian wideo o dowolnych wymiarach. Najczęstsze konfiguracje to 2×2, 3×1, 3×2, 4×2 i 4×3. Co ważne, warstwa dotykowa może być zainstalowana przez Panasonic podczas montażu urządzenia (jako część pakietu serwisowego) lub zamówiona osobno. Dzięki temu ściana wideo może być w pełni dostosowana do wymagań klienta.

Dostępne są trzy nowe ekrany o przekątnej 55 cali i jasności 700 cd/m2 (VF1-SST i LFV70-SST) lub 500 cd/m2 (LFV8-SST). Wszystkie modele mogą pracować w trybie 24/7.  Ich ramki są na tyle wąskie, by ekrany pozwoliły stworzyć niemal bezszwowe ściany wideo i zapewniały optymalną powierzchnią dotykową.

Technologia ShadowSense wykorzystuje czujniki, które wykrywają cień obiektu i ustalają jego dokładną pozycję. Rozpoznają do 20 punktów dotyku jednocześnie w przypadku większych ścian wideo i do 12 punktów dotyku w przypadku prostych konfiguracji, takich jak 2×1. Technologia automatycznie wykrywa źródła sygnałów wejściowych, takie jak palec, rysik lub gumka. Jest również w stanie rozpoznać i zignorować przypadkowe dotknięcia.

Wszystkie monitory wyposażone są w złącza wejściowe sygnału cyfrowego, do których należą złącza DVI-D, HDMI, DisplayPort, DIGITAL LINK oraz USB. Modele mogą być zamontowane zarówno w pionie, jak i w poziomie.

– Niezwykle ważne jest dostarczenie klientom elastycznych i całkowicie dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań. Dlatego umożliwiamy instalację nakładki dotykowej na miejscu, podczas montażu urządzenia. Jednocześnie ekrany zapewniają doskonałą jakość obrazu, odwzorowanie kolorów, niezwykłą precyzję dotyku i błyskawiczny czas reakcji – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Każda ściana wideo jest tworzona na indywidualne zamówienie we współpracy z Panasonic.

Więcej informacji na temat systemów wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie: business.panasonic.pl