Jesteś tutaj:-, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Wydarzenia-Nowa kampania LG Healthy Home Solutions: jak prowadzić zdrowy tryb życia i czuć się dobrze w domu

Nowa kampania LG Healthy Home Solutions: jak prowadzić zdrowy tryb życia i czuć się dobrze w domu

Podkreślając znaczenie zdrowia i zrównoważonego rozwoju, globalna kampania przedstawia propozycje niewielkich, ale skutecznych zmian w codziennym życiu

LG Electronics rozpoczyna globalną kampanię Healthy Home Solutions („Rozwiązania dla zdrowego domu”). Jej celem jest zachęcenie konsumentów z całego świata do zdrowszego i bardziej zrównoważonego stylu życia w domu. Dzięki akcji dowiemy się też, jak odzyskiwać w codziennym funkcjonowaniu energię, również tę witalną.

 

 

Po sukcesie pierwszej kampanii z serii Healthy Home („Zdrowy dom”) w 2020 roku LG przeprowadziła szereg kolejnych: #CareForWhatYouWear („Zadbaj o to, co nosisz”), #CareForAGreenerKitchen („Zadbaj o bardziej ekologiczną kuchnię”) i #CareForWhereYouLive („Zadbaj o to, gdzie mieszkasz”). Centralnym punktem wpisującej się w tę serię nowej akcji Healthy Home Solutions jest wellness, czyli zdrowy tryb życia i dobre samopoczucie w środowisku domowym. Okazuje się to możliwe dzięki najnowszym propozycjom LG, czyli innowacyjnym sprzętom kuchennym i urządzeniom do pielęgnacji odzieży bądź też zaawansowanym produktom dbającym o jakość powietrza.

 

image processing20220801 1688886 1emowgi

 

Kampanię otwiera nowy, inspirujący film. Prezentuje on pozytywny wpływ na osobisty komfort oraz środowisko naturalne małych – acz skutecznych i łatwych do wdrożenia – zmian w domu. Na przykład gotowanie zdrowych posiłków na bazie świeżych, lokalnych produktów – zamiast zamawiania na wynos tłustej żywności. Ponadto ochrona tekstyliów poprzez parowe odświeżanie odzieży. A także ustawianie takiej temperatury na termostacie w klimatyzatorze, by zredukować zużycie energii i, oczywiście, zadbać o planetę.

W upowszechnienie najważniejszego przesłania Healthy Home Solutions, jak też prostych pomysłów do wykorzystania w codziennym życiu LG angażuje własną grupę influencerów – Załogę Wellness. To eksperci z trzech zespołów odpowiedzialnych za różne obszary: kategorię Eat (zdrowe odżywianie), Breathe (kondycję emocjonalną i psychiczną) oraz Wear (zrównoważone podejście do odzieży). Będą oni udzielać rad pod hasztagiem #WellnessLiving.

 

image processing20220801 1688886 1bvsjzr

 

Nowa kampania „Healthy Home Solutions” to wynik ciągłej troski LG o konsumenta i środowisko naturalne. Poprzez nasze kampanie z serii „Healthy Home Solutions” chcemy uświadamiać innym, jak łatwo można zmienić tryb życia na bardziej zrównoważony oraz jak niezwykle ważne jest, byśmy dbali o samych siebie, nasze domy i naszą planetę – powiedział Lyu Jae-cheol, prezes firmy LG Electronics Home Appliance & Air Solution.



Autor |2022-08-01T20:33:59+01:001 sierpnia 2022 19:00|Kategorie: LG, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Wydarzenia|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.