Polskie folie MyScreen PROTECTOR cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników smartfonów. Solidna ochrona, a także możliwość dokładnego dopasowania do telefonu, wyróżniają te akcesoria na tle konkurencyjnych rozwiązań.


Wprawdzie producenci smartfonów stosują coraz bardziej wytrzymałe szkło, ale wciąż wymaga ono dodatkowego zabezpieczenia. Porysowane czy pęknięte ekrany telefonów to dość częsty obrazek. Dlatego większość właścicieli terminali sięga po futerały, plastikowe osłony bądź folie chroniące urządzenia. Szczególnie interesująca jest ostatnia z wymienionych opcji. Folie, poza tym, że chronią ekran, spełniają kilka dodatkowych funkcji.


Dużym popytem w Europie cieszą się folie MyScreen PROTECTOR produkowane przez polską firmę Lamel, a ich dystrybutorem jest firma Hama. W portfolio rodzimego producenta znajduje się szeroka gama folii, spełniających wielorakie funkcje. Double, jak sama nazwa wskazuje, składa się z dwóch warstw. Takie rozwiązanie zapewnia większą ochronę i wydłuża czas używania akcesorium. Folia cechuje się wysoką przeźroczystością i chroni wyświetlacz przed zadrapaniami i kurzem. Podobne właściwości posiada model CRYSTAL, z tą różnicą, że składa się z pojedynczej warstwy ochronnej oraz działa antybakteryjnie.


Kolejną grupę stanowią folie DIAMOND o wyjątkowej odporności na zadrapania, współczynnik wynosi 5H (w najnowszej wersji nawet 6H). Natomiast folie antyodblaskowe (antiReflex) sprawiają, że ekran staje się matowy, zaś dzięki zastosowaniu modelu MRROR imitują efekt lustra. Wraz z uruchomieniem ekranu folia staje się przeźroczysta, umożliwiając korzystanie z urządzenia.


Oferta MyScreen PROTECTOR zawiera również produkty przeznaczone do specjalnych zastosowań. Folie antyuderzeniowe (antiCRASH) potrafią wytrzymać bardzo dużo – m.in. konfrontację z metalową kulą a szklana wersja materiału DIAMOND oddziaływanie ręcznej wiertarki.


Na szczególną uwagę zasługuje sposób dystrybucji akcesoriów. Firma bazuje na internetowym systemie wspierania sprzedaży stacjonarnych jednostek handlowych (sprzedaż z pominięciem magazynu czyli bez ryzyka handlowego). Klient kupuje w sklepie internetowym kupon z kodem dostępu do systemu logistycznego producenta. Po zrealizowaniu kodu na stronie internetowej dostawcy wybiera odpowiedni rodzaj folii, a także model telefonu i potwierdza operację. Folia jest dostarczana pod wskazany przez zamawiającego adres przez listonosza.



źródło: Hama

Kan