Firma Amadeus wprowadziła nowy interfejs użytkownika (ang. UI – User Interface) oraz aplikację mobilną do rezerwacji. Amadeus e-Travel Management, internetowe narzędzie do rezerwacji podróży służbowych, wykorzystywane przez ponad 6000 korporacji na 59 światowych rynkach, pomaga przedsiębiorstwom w redukcji kosztów oraz uzyskaniu całkowitej kontroli nad każdym aspektem podróży służbowej.

Amadeus e-Travel Management
Amadeus e-Travel Management

Workflow rozwiązania AeTM został całkowicie przebudowany, usprawniając proces rezerwacji, który stał się łatwiejszy i szybszy pod względem wyszukiwania, rezerwowania, przeglądania i zatwierdzania. Zmiany te, w połączeniu z nowym interfejsem, umożliwiają klientom i organizatorom podróży sprawniejsze przejście przez proces rezerwacji, który stał się bardziej intuicyjny i płynny, a także szybszy. Nowy interfejs rozwiązania AeTM przypomina swoim wyglądem i działaniem strony internetowe o tematyce rekreacyjnej, dzięki czemu umożliwia większą akceptację firmowej polityki podróży, minimalizując jednocześnie konieczność intensywnego zarządzania podróżami służbowymi i działaniami związanymi z upoważnieniami, a tym samym obniża koszty prowadzenia biznesu.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego interfejsu, Amadeus prezentuje mobilną aplikację do rezerwacji – Amadeus e-Travel Management Mobile – która obecnie jest poddawana testom beta w Skandynawii i będzie dostępna dla pierwszych użytkowników w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Nowe narzędzie umożliwia podróżnym dokonywanie rezerwacji lotniczych i kolejowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym iPhone’ów i smartfonów z systemem Android, zapewniając im skuteczność i ciągłość usług w dowolnym miejscu i czasie.

źródło: Amadeus

Kan