Bank Millennium jako pierwszy dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej. Teraz w ramach usługi Finanse 360° klienci Banku Millennium mogą dodać konta i karty kredytowe Citibanku.

Usługa Finanse 360°pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

 

Uruchomienie usługi jest bardzo proste. Wystarczy:

  • kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
  • udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
  • po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
  • zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

 

Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje teraz możliwość dodania kont prowadzonych w dziewięciu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo i Citi banku. Jednocześnie klient może zlecić przelewy z kont w PKO, mBanku, ING, Santanderze, Aliorze oraz Pekao.

Wkrótce kolejne nowości w ramach otwartej bankowości w Banku Millennium.