Jesteś tutaj:-, Newsy, Reklama, Rynek, Samsung-Burj Khalifa – globalna ikona architektury oświetlona Galaxy S9

Burj Khalifa – globalna ikona architektury oświetlona Galaxy S9

Z okazji premiery najnowszych flagowych smartfonów Galaxy S9 i S9+, firma Samsung Electronics przygotowała spektakularny pokaz świetlny na budynku Burj Khalifa w Dubaju.  

Samsung - pokaz świetlny na Burj Khalifa

Samsung – pokaz świetlny na Burj Khalifa

Nowe smartfony marki Samsung, zaprezentowane 25 lutego podczas targów MWC w Barcelonie, zostały wyposażone m.in. w przeprojektowany aparat ze zmienną przysłoną.

Burj Khalifa to globalna ikona architektury, a także miejsce widowiskowych prezentacji LED. Samsung jest pierwszą firmą technologiczną, której reklama pojawiła się na fasadzie tego budynku. Począwszy od godz. 19.57 czasu GST 2 marca 2018 r. do godz. 20.27 czasu GST w dniu 3 marca 2018 r., marka Samsung pięciokrotnie zaprezentowała pokaz świateł LED w ramach kampanii Galaxy S9 i S9+ pod nazwą The Camera. Reimagined. Pokazowi towarzyszyły strefy demonstracyjne, w których klienci mieli możliwość bliżej przyjrzeć się multimedialnym możliwościom smartfonów, w tym Emoji AR, funkcji Super Slow-mo czy aparatowi, który doskonale sprawdza się w trudnych warunkach oświetleniowych.

Oprócz przyciągnięcia uwagi użytkowników w Dubaju, Samsung wprowadzi reklamę zewnętrzną w najczęściej odwiedzanych miejscach na najważniejszych rynkach globalnych. Kampania odnosi się do sloganu marki Samsung – „Do What You Can’t” – wezwania do łamania granic i sięgania po to, co niedostępne.

Trzymając się naszej spuścizny nieustających innowacji, ta kampania jest kolejnym przykładem tego, w jaki sposób Samsung ciągle przesuwa granice możliwości, dokładnie tak jak robią to nasze produkty i usługi, stwierdza YH Lee, Global Chief Marketing Officer firmy Samsung Electronics. Spektakularnym pokazem świetlnym „Light Up” na budynku Burj Khalifa, zapewniającym doznania dla wielu zmysłów i przedstawiającym nowe urządzenia Galaxy S9 i S9+, wpisujemy się w sposób komunikowania się, angażowania i doświadczania świata przez naszych użytkowników.

źródło: Samsung

Czytaj też: Galaxy S9 i S9+ – Samsung stworzył smartfon z zaawansowanym aparatem fotograficznym

 

 



Autor |2018-03-05T12:27:32+02:005 marca 2018 12:26|Kategorie: Android, Newsy, Reklama, Rynek, Samsung|Tagi: , |1 komentarz

1 komenarz

  1. stalewiak 6 marca 2018 w 13:35 - Odpowiedz

    Drogi w pip a starszy iphone lepszy w wydajnosci heh

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.