Kolejne wyniki badań rynku potwierdzają, że Xiaomi zostało nową ulubioną marką elektroniki użytkowej w Polsce. Według wstępnych jeszcze wyników IDC,  Xiaomi urosło o ponad 90% pod względem liczby sprzedanych smartfonów.

Pod kątem wartości sprzedanych smartfonów Xiaomi zajęło miejsce trzecie, za Apple i Samsungiem, co jednak nie dziwi, jeśli weźmiemy pod uwagę strategię cenową marki, szczególnie rezygnację z bardzo wysokich marż. Nie przeszkodziło to Xiaomi osiągnąć wartość sprzedaży większą o 118% w porównaniu do roku ubiegłego.

 

Снимок экрана 2021 03 12 в 21.02.55

 

Jesteśmy dumni z tych wyników. Dla Xiaomi jest bardzo ważne, aby polscy fani marki mogli cieszyć się świetną technologią w uczciwych cenach. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i obiecujemy, że cały czas będziemy zaskakiwać i podnosić poprzeczkę jakości obsługi – powiedział Łukasz Bieniek, Deputy Country Manager Xiaomi Polska.