Jesteś tutaj:-, e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Płatności, Rynek-Żabka największą siecią handlową z opcją click&collect

Żabka największą siecią handlową z opcją click&collect

Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sieci Żabka. Wystarczy poprzez aplikację mobilną żappka złożyć zamówienie i odebrać zakupione produkty w najbliższym lub zlokalizowanym najbardziej „po drodze” sklepie. Od 6 grudnia br. Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski. Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie. To naturalna odpowiedź Żabki na potrzeby konsumentów i franczyzobiorców, by – zwłaszcza w dobie pandemii – zakupy realizować jeszcze wygodniej, szybciej i bezpieczniej.

Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową. Ponadto zakupy dokonywane w ten sposób są niezwykle wygodne – klient nie musi pakować produktów, może złożyć zamówienie w domowym zaciszu, a następnie odebrać je w dogodnym dla siebie czasie i sklepie Żabka.

 

– Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

 

Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Klienci, którzy zdecydują się na dokonanie zakupów w tej formie, mają gwarancję, że otrzymają zamówienie skompletowane z najwyższej jakości produktów – o długich terminach przydatności i odpowiednio, bezpiecznie spakowanych. Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka. Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób.

Żabka rozpoczęła test usługi „Zamów i odbierz” w kwietniu br., oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu będą mogli z niej korzystać klienci w całej Polsce – zarówno w aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach.

Sieć Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które mają poprawić komfort i satysfakcję z zakupów, ale także zadbać o tak ważne w aktualnej sytuacji bezpieczeństwo klientów, franczyzobiorców i pracowników.

Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową. Ponadto zakupy dokonywane w ten sposób są niezwykle wygodne – klient nie musi pakować produktów, może złożyć zamówienie w domowym zaciszu, a następnie odebrać je w dogodnym dla siebie czasie i sklepie Żabka.

 

– Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

 

Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Klienci, którzy zdecydują się na dokonanie zakupów w tej formie, mają gwarancję, że otrzymają zamówienie skompletowane z najwyższej jakości produktów – o długich terminach przydatności i odpowiednio, bezpiecznie spakowanych. Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka. Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób.

Żabka rozpoczęła test usługi „Zamów i odbierz” w kwietniu br., oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu będą mogli z niej korzystać klienci w całej Polsce – zarówno w aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach.



Autor |2020-12-07T12:49:31+02:007 grudnia 2020 12:49|Kategorie: Aplikacje, e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Płatności, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.