Usługa inicjowania płatności w bankowości elektronicznej Banku Millennium z kont w innych bankach została rozszerzona o możliwość wykonywania przelewów z dwóch kolejnych banków – ING i Santandera. Tak więc klienci Banku Millennium, którzy dodali lub dodadzą do bankowości elektronicznej Banku Millennium swoje konta w ING i Santanderze, od dziś mogą zlecać z nich – po zalogowaniu do Millenetu – przelewy krajowe.

Bank Millennium udostępnił usługę inicjowania płatności z kont w innych bankach w swojej bankowości elektronicznej jako pierwszy bank w Polsce,. To rozwiązanie proponowane w oparciu o możliwości stworzone przez dyrektywę PSD2. Jeszcze wcześniej Bank Millennium udostępnił klientom możliwość dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej.

Zlecenie przelewu jest bardzo proste. Zastosowane rozwiązania powodują, że przejście przez proces jest przyjazne dla klienta i nie budzi jego wątpliwości na żadnym etapie. Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w której klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew.

Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Usługa jest przez Bank Millennium nadal rozwijana.