Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Prowadzone stale badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Wśród ankietowanych w sierpniu osób 89% poleciłoby serwis Acer swoim znajomym – czytamy w informacji dla mediów Acer.
Na wysoką ocenę pracy serwisu wpływają takie czynniki, jak krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, tj. 33 sekundy. Aż 77% wszystkich rozmów w sierpniu odebrano w ciągu 30 sekund od nawiązania połączenia.
Dokonana wiosną 2015 roku zmiana lokalizacji serwisu wpłynęła na przyspieszenie napraw urządzeń. We Wrocławiu mieści się zarówno serwis, jak i centrum logistyczne magazynujące części zamienne dla całego regionu EMEA. W sierpniu niemal wszystkie, bo 99% napraw gwarancyjnych zostało dokonane w ciągu 5 dni od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu.
Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,24. W lipcowym badaniu ocena ta wynosiła 8,33, co świadczy o utrzymującej się, wysokiej jakości pracy serwisu.
Do końca roku wybrane urządzenia konsumenckie i biznesowe objęte są Gwarancją Niezawodności Acer – program obejmuje wybrane urządzenia zakupione między 1 maja a 31 grudnia 2015 r., które w ciągu 30 dni od zakupu należy zarejestrować na dedykowanej stronie internetowej. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Lista urządzeń objętych programem, formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: www.promise.acer.com
źródło: Acer
Inni producenci powinni brać przykład z Acer , sam zakupiłem ich lapka i naprawdę jestem pozytywnie zaskoczony ( oczywiście nie miałem jeszcze żadnego problemu) że np. najnowsze stery do W10 były przygotowane bardzo szybko. Potwierdzam że czas połączenia z serwisem jest bardzo dobry , a fachowość nie jest konsultantowi obca.
Kurcze żeby tak było z AGD-ja na naprawę pralki Ariston-Hotpoint czekałem ponad miesiąc a jakby nie maile gdzie się da i straszenie odstąpieniem od umowy to bym jeszcze dalej czekał.