Platforma nc+ zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowej. Po szczegółowej analizie ofert postanowiono wybrać tę złożoną przez 2012 Agency, która zostanie strategicznym partnerem nc+ i będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kreacji reklamowych platformy.
Do fazy finałowej przetargu zaproszono trzy agencje, które przedstawiły najciekawsze oferty. Ostatecznie wybór padł na 2012 Agency.
– Dziękuję wszystkim agencjom, które brały udział w przetargu. Oferty były bardzo kreatywne i ciekawe, ale musieliśmy zdecydować się tylko na jedną z nich. nc+ jest niezwykle nowoczesną i dynamiczną marką, której niezmiennym celem jest wyznaczanie trendów, tak na polu telewizyjnym, jak również reklamowym. Jestem przekonany, że we współpracy z 2012 Agency będziemy tworzyć niesamowite rzeczy! – zapowiada Jacek Balicki, dyrektor marketingu platformy nc+.
źródło: nc+
Kan
Zostaw komentarz