Jesteś tutaj:-, Pozostałe, Reklama, Rynek, Telefony-Alicia Keys dołącza do BlackBerry jako globalny dyrektor kreatywny

Alicia Keys dołącza do BlackBerry jako globalny dyrektor kreatywny

Na zakończenie premiery platformy Blackberry 10 dyrektor naczelny BlackBerry Thorsten Heins powitał 14-krotną zdobywczynię nagród Grammy, piosenkarkę, autorkę piosenek i kobietę biznesu Alicię Keys w roli nowego globalnego dyrektora kreatywnego BlackBerry. Jako oficjalny członek zespołu BlackBerry Alicia Keys będzie nadzorować szereg nowych inicjatyw biznesowych zwiększających atrakcyjność oferty BlackBerry i jej marki.

Alicia Keys podjęła współpracę z BlackBerry, ponieważ wierzy w nasze produkty i technologie. Bliska jest jej także nasza filozofia bycia w ruchu, w ramach której pragniemy zwiększać możliwości użytkowników dzięki mobilnym technologiom komputerowym i telekomunikacyjnym” — powiedział prezes i dyrektor naczelny BlackBerry Thorsten Heins. „Cieszymy się, że wniesie do naszej firmy swoje niezwykłe zdolności, a także szeroką sieć kontaktów w świecie rozrywki, mediów społecznościowych i środowisk biznesowych, przyczyniając się do kształtowania naszej marki i rozwoju działalności”.

Alicia Keys będzie współpracować z twórcami aplikacji i multimediów, sprzedawcami detalicznymi, operatorami i branżą rozrywkową nad dalszym rozwojem i doskonaleniem platformy BlackBerry 10, a także inspirować użytkowników do jej kreatywnego wykorzystywania dzięki niezwykłej funkcjonalności i możliwościom. Alicia Keys będzie także działać na rzecz większego wykorzystania i dystrybucji materiałów rozrywkowych — od muzyki po książki, filmy i aplikacje — na platformie BlackBerry 10.

Pozostawanie w kontakcie jest nieodłącznym elementem mojej pracy twórczej” — powiedziała Alicia Keys. „Używam BlackBerry 10 już od kilku tygodni i uważam, że innowacyjność tej platformy jest naprawdę inspirująca. To zupełnie nowy sposób korzystania ze smartfonu. Jestem przekonana, że ta platforma może pomóc osobom kreatywnym pracować efektywniej, a efektywnym — bardziej kreatywnie. Żyjemy w naprawdę niezwykłych czasach ogromnych postępów w dziedzinie telekomunikacji i techniki. Jako globalny dyrektor kreatywny stawiam sobie za cel inspirowanie kreatywności przy użyciu tej platformy i bardzo cieszę z objęcia tej nowej roli”.

Podczas porannej premiery Alicia Keys przedstawiła nowy projekt BlackBerry pod hasłem „Keep Moving”, w ramach którego użytkownicy BlackBerry mają dostęp do prac wszechstronnych i inspirujących artystów, pisarzy, projektantów, filmowców, muzyków i sportowców. Pierwszymi „Partnerami BlackBerry”, którzy wykorzystają zalety nowej platformy do tworzenia oryginalnych dzieł, będą obok Alicii Keys słynny reżyser Robert Rodriguez („El Mariachi”, „Od zmierzchu do świtu”, „Sin City”) oraz pisarz Neil Gaiman („Koralina”, „Gwiezdny pył”, „Sandman: Senni łowcy”). Cechą wyróżniającą te projekty kreatywne jest współpraca pomiędzy artystą, firmą BlackBerry oraz użytkownikami BlackBerry na całym świecie.

Frank Boulben, dyrektor ds. marketingu BlackBerry skomentował objęcie stanowiska przez Alicię Keys następująco: „Alicia dociera do wyjątkowo szerokiego grona odbiorców, dzięki czemu idealnie nadaje się do wykonywania funkcji globalnego dyrektora kreatywnego, który będzie inspirować kreatywnych użytkowników urządzeń mobilnych na całym świecie i zwiększać ich możliwości. Nasz sukces wymaga dialogu z twórcami oraz ich wspierania. Bardzo cieszymy się z tego, że dzięki swojemu doświadczeniu i pasji Alicia wzmocni naszą markę i przyczyni się do rozwoju działalności naszej firmy”.

Informacje o Alicii Keys


Alicia Keys jest piosenkarką, autorką i producentem utworów muzycznych, aktorką, autorką bestsellerów z listy New York Times i zdobywczynią 14 nagród Grammy Award. Działa w obszarze biznesu i uczestniczy w przedsięwzięciach dobroczynnych. Od czasu wydania debiutanckiego albumu „Songs in A Minor” Alicia Keys zgromadziła niezrównany repertuar przebojów i sprzedała na całym świecie ponad 30 milionów albumów. Jej ostatni album „Girl on Fire” zadebiutował niedawno na liście albumów Billboard na pierwszym miejscu. W ramach swojej działalności filantropijnej Alicia Keys jest współzałożycielką organizacji Keep a Child Alive (KCA) i pełni funkcję jej globalnego ambasadora.

źródło: BlackBerry

Kan

Autor |2013-01-31T13:22:21+01:0031 stycznia 2013 13:22|Kategorie: Newsy, Pozostałe, Reklama, Rynek, Telefony|Tagi: , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. njjjjj 31 stycznia 2013 w 13:55 - Odpowiedz

    Ten pan jej pokazuje jakie małe Oba-ma?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile