Wraz z Nordic Entertainment Group (NENT Group) UPC podpisał wieloletnią umowę dystrybucyjną, na mocy której nasi Klienci będą mieli dostęp do usługi streamingowej Viaplay.

Viaplay będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów w różnych pakietach telewizyjnych w atrakcyjnych promocjach. Wkrótce operator poinformuje o szczegółach oferty oraz terminie od kiedy będzie dostępna.

Viaplay to mieszanka międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także sportów premium na żywo, takich jak Bundesliga, Premier League i Formuła 1, które zostaną dodane w najbliższych latach.

 

Współpraca UPC z Grupą NENT świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w pozyskiwanie najwyższej jakości treści i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie programów rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do treści sportowych premium, w tym m.in. Bundesligi, UEFA Europa League i UEFA Conference League, a także Premier League od 2022 roku, co przyczyni się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce. – Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska

Cieszymy się, że dzięki współpracy z UPC możemy udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję UPC na rynku terenów miejskich, umowa ta doskonale uzupełnia nasze pozostałe relacje partnerskie prowadzone w tym kraju. Widzowie w Polsce mają wiele do zaoferowania dzięki Viaplay, a kolejne umowy dystrybucyjne są coraz bliższe finalizacji.” – Kim Poder, dyrektor handlowy grupy NENT