Multimedia Polska, jeden z operatów kablowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą pakiety usług z prezentami: smartfonami i tabletami. Spółka wprowadza nową linię kreacyjną.

Jestem multimedialny, a Ty? – pod takim hasłem Multimedia Polska rozpoczęły wiosenną akcję promocyjną. Od 5 marca, wraz ze startem kampanii, spółka wprowadza nowy, intrygujący sposób komunikacji wizualnej marki. Centralnym punktem nowej linii kreatywnej jest znak graficzny „M” znajdujący się w logo Multimedia Polska.

Jestem multimedialny, a Ty?
Jestem multimedialny, a Ty?

Marcowa odsłona kampanii Multimedia Polska.

Dodatkowym hasłem „Wybierz swój multimedialny pakiet” spółka zachęca do zakupu usług w pakietach, do której w prezencie dodaje gadżety multimedialne: tablety lub smartfony.

Spółka promuje pakiety:

    1. smartfon Samsung GIO w prezencie w pakiecie z:

      – telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
      – internetem 6Mb/s
      – modemem WiFi
      cena 99zł.

    2. tablet Samsung Galaxy w prezencie w pakiecie z:

      – telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
      – internetem 20Mb/s
      – modemem WiFi
      – telefonem w planie Optymalny (100 minut darmowych rozmów)
      cena 159zł .

Kampania prowadzona jest w 56 miastach, m.in. w Warszawie, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie. Na akcję składają się: kampania outdoorowa w wybranych miastach (mobileskyboard, autobusy), kampania internetowa, wykorzystująca m.in. największe serwisy ogólnopolskie i Google oraz kampania BTL. W ramach akcji odświeżona została strona internetowa multimedia.pl. Za koncepcję kreatywną oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni.

źródło: Multimedia Polska

Kan