Telepizza została nowym partnerem MTV Mobile, sieci telefonii komórkowej skierowanej do uczniów i studentów. Wspólnej akcji, która rozpocznie się 4 września, towarzyszy kampania w mediach: na kanałach MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family oraz VH1.

„Gif Me More” to nowy projekt MTV Mobile, w ramach którego hiszpańska sieć pizzerii zaoferuje użytkownikom operatora specjalne menu. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest posiadanie aktywnego konta w MTV Mobile.
– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie kanałów TV i platform cyfrowych z portfolio Viacom jako bazy do komunikowania dodatkowych benefitów dla klientów MTV mobile – tłumaczy Marta Pawelec, Mobile Product Manager MTV Mobile. – Jednak główny nacisk chcemy położyć na dotarcie do naszej grupy docelowej przy wykorzystaniu siły social mediów zarówno naszych marek jak i Telepizzy, dzięki czemu mamy gwarancję osiągnięcia satysfakcjonującego zasięgu – dodaje Pawelec.
Projekt będzie wspierany w internecie, na stronach internetowych kanałów z portfolio Viacom, gdzie zaplanowana jest kampania odsłonowa oraz w serwisach www obojga partnerów.
Cieszymy się, że jako pierwsza firma z sektora HoReCa mamy okazję współpracować z telefonią MTV Mobile – mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik działu marketingu Telepizza Poland. – Wspólna akcja z jednej strony oferuje szereg benefitów użytkownikom sieci, z drugiej jest szansą na przyciągnięcie nowych klientów do naszych lokali – podkreśla.
źródło; Telepizza
Kan
Kiedyś mieli niezła pizzę nawet jeśli jest przewidzina dla jednej osoby to i tak się opłaci bo za tyle można dostać mrożonkę z biedronki 😀
Bardziej niż piccę lubię kebab
~Miami, kupując kebaba osiedlasz araba :), pizza sama w sobie nie jest zła, aż mi chęci na pizze ta informacja narobiła 🙂