Jest już dostępna nowa aplikacja mobilna, dzięki której klienci łatwo odnajdą przez telefon restaurację w okolicy i zarezerwują w niej stolik.
Proste wyszukiwanie informacji o lokalu, serwowanej kuchni, godzinach otwarcia czy menu to niespotykane dotąd na rynku rozwiązanie, umożliwiające Restauratorom dotarcie do szerszego grona odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
W ciągu ostatniego roku liczba odsłon mobilnych wykonywanych na polskich stronach internetowych odnotowała ponad trzykrotny wzrost, osiągając 1 miliard odsłon miesięcznie (dane: Gemius). Pomimo technologicznej rewolucji, nadal wiele internetowych witryn restauracji nie jest przystosowanych do mobilnego użycia.
– Postanowiliśmy udostępnić naszym Partnerom usługę, która pozwoli ich odnaleźć, dotrzeć do przejrzystej informacji na ich temat oraz ułatwi szybki kontakt Klienta z Restauracją. – mówi Justyna Staszewska, specjalista ds. marketingu Stolikarnia.pl. – Jako portal internetowych rezerwacji stolików w restauracjach dbamy o to, aby nasi Partnerzy docierali do swych odbiorców jak najskuteczniej i najszerzej. Zdajemy sobie sprawę z kosztowności przedsięwzięcia jakim jest stworzenie przez Restaurację wersji mobilnej własnej strony. Postawiliśmy zatem na rozwiązanie najbardziej optymalne – tanie i efektywne dla Restauratorów oraz proste i skuteczne dla ich Klientów. – dodaje.
Aplikacja od Stolikarnia.pl jest zintegrowana ze stroną internetową lokalu, odpowiadając za automatyczne przekierowanie użytkownika smartfona do mobilnej wersji witryny. Aplikacja dokonuje również wyboru języka zgodnie z ustawieniami urządzenia mobilnego, którym posługuje się użytkownik. Zaletą produktu jest jego przejrzystość oraz prostota nawigacji. Mobilna strona prócz pełnej informacji o lokalu i jego menu posiada także dane kontaktowe z funkcją automatycznego połączenia telefonicznego, mapę, na której znajduje się lokalizacja restauracji oraz jej zdjęcia.
źródło: Stolikarnia.pl
Kan
Zostaw komentarz