Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Opinie ekspertów, Rynek, T-Mobile, Wydarzenia-T-Mobile z nagrodą „Siła przyciągania” Pulsu Biznesu

T-Mobile z nagrodą „Siła przyciągania” Pulsu Biznesu

Każda organizacja potrzebuje zgranego zespołu, który pozwoli jej się prężnie rozwijać. Na drużynę stawiamy także w T-Mobile – już od samego momentu rekrutacji. Nasza praca w tym obszarze odniosła bardzo wymierne rezultaty – według ogłoszonych dziś wyników konkursu „Siła przyciągania 2020” organizowanego przez Puls Biznesu otrzymaliśmy główną nagrodę w kategorii Candidate Experience w procesie rekrutacji!

Mówi się, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze – i już na tym etapie warto postarać się o jak najlepsze rezultaty. Wie o tym każdy kandydat, coraz częściej zdają sobie z tego sprawę również firmy. W T-Mobile dążymy do doskonalenia procesu rekrutacji, co dziś zostało docenione w prestiżowym konkursie Pulsu Biznesu. Na czym polega nas sukces?

To ludzie budują pozytywne doświadczenia, dlatego nasz zespół jest jednym z najważniejszych elementów procesu. Postawiliśmy na zespołowość, samoorganizację i odpowiedzialność. Kandydat może nas więc poznać – osoby z organizacji i wartości, jakie ona reprezentuje. Zależy nam na tworzeniu partnerstwa i relacji, w której obydwie strony są wygrane. Koncentrujemy się na tym, jak wzajemnie pasujemy do siebie i jak możemy się wspólnie rozwijać. To wszystko przynosi niesamowite rezultaty.

 

Proces ściśle osadzony w czasie

Aby stworzyć maksymalnie przyjazny proces rekrutacji, dbamy o to by dla kandydata nie trwał on dłużej niż 14 dni (od aplikacji do decyzji). Pracujemy w systemie Agile, a ważnym aspektem całej procedury rekrutacyjnej jest budowanie dobrej atmosfery, bez niepotrzebnego dystansu. Całość działań weryfikujemy z wykorzystaniem wskaźnika NPS pytając o zdanie wszystkich naszych kandydatów. Pozwala nam to nie tylko na bieżąco mierzyć poziom ich zadowolenia, ale też ciągle usprawniać dla nich proces.

Konkurs „Siła Przyciągania”, organizowany przez Puls Biznesu, doczekał się w tym roku swojej piątej edycji. Ma on na celu wyróżnienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, akcji oraz inicjatyw, które powodują, że dana organizacja nie tylko przyciąga, ale także zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzane są więc firmy, które widzą i doskonale wykorzystują potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, koncentrują się na właściwym wdrożeniu nowo zatrudnionych osób, jak również dbają o ich zaangażowanie i rozwój. W tym roku w jury konkursowym znaleźli się przedstawiciele podmiotów biznesowych takich jak Wedel, Orange czy Deloitte.



Autor |2020-11-25T09:57:03+01:0025 listopada 2020 09:57|Kategorie: Konkurs, Newsy, Operatorzy, Opinie ekspertów, Rynek, T-Mobile, Wydarzenia|Tagi: , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. Juliusz 25 listopada 2020 w 17:23 - Odpowiedz

    No i fajnie, widzę, że orange i tmobile w polsce coś jeszcze znaczą, bo te pozostałe sieci już chyba powoli rezygnują, bo oferty coraz gorsze a i blondyny z pleja coraz mniej w tv

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.