Jak twierdzi Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku może pochwalić się wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu.
Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC ujawnił, że zmiana marki operatora sieci komórkowej Era na markę nowego, jedynego właściciela, Deutsche Telekom przebiega zgodnie z planem. – Etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – zapowiedział Paweł Szarkowski.
Jak dodał, nowa wizualizacja została wprowadzona w ponad tysiącu sklepów (99 proc. wszystkich). Zmiany w reszcie to kwestia kilku dni. Wprowadzanie T-Mobile na wyświetlaczach telefonów komórkowych powinno się zakończyć do końca lipca. PTC używa marki T-Mobile na zasadzie licencji. Rocznie będzie za to płacić właścicielowi – Deutsche Telekom – nie więcej niż 1 proc. przychodów.
Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa na markę T-Mobile – międzynarodowego operatora telefonii komórkowej, oddziału niemieckiego Deutsche Telekom. Dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC nie ujawnił, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży.
Warto przypomnieć, że wprowadzenie globalnej marki T-Mobile w miejsce Ery ma w tym roku dać Polskiej Telefonii Cyfrowej, właścicielowi sieci, wymierny wynik – co najmniej 100 tys. nowych klientów.
– Liczymy, że to nas ożywi i przyciągnie nowych klientów. Chcielibyśmy, by była to liczba co najmniej 100 tys. w tym roku, ale będziemy walczyć o więcej – powiedział „DGP” w maju Miroslav Rakowski.
źródlo: Parkiet
Kan
Wiele osób mówiło, że rebranding robiony był na szybko, kampanie bez pomysłu, rozpoznawalność słaba etc i widać, że… się pomylili. Moim zdaniem wynik bardzo dobry. Teraz żeby przełożyło się to na sprzedaż i osiągnięcie tego wyniku- 100tys w sprzedaży wiele zależy od reklam ofertowych.
T-Mobile jest o całe 0,6% jest tańsze od Orange.
A co do reklam… Wszyscy mówią, że te reklamy są denerwujące… więc wiedzą czyje one są 🙂
A mnie po 30 dniach nadal nie chce się w przeglądarce wpisywać długiego adresu t-mobile.pl i piszę era.pl
LG swift7 zabrałem na wakacje i jestem pod bardzo wielkim wrażeniem i boje się co będzie jak będę miał wrócić do normalnego telefonu . Polecam
skoro na okrągło się reklamują to jak ma nie znać:)
[quote]T-Mobile jest o całe 0,6% jest tańsze od Orange.
A co do reklam… Wszyscy mówią, że te reklamy są denerwujące… więc wiedzą czyje one są 🙂 [/quote] Ocena reklam wizerunkowych jest dość indywidualną sprawą, mnie osobiście podeszły do gustu i co najważniejsze nie były zbyt natarczywe- nie bombardowały człowieka milionem informacji na raz.
Nowa marka bardziej kojarzy się z zachodnią jakością, a więc tym bardziej zapada w pamięć. Poza tym dla wielu Polaków, którzy pracują za granicą, T-Mobile to wcale nie jest nowość. Wtedy od razu przychodzi skojarzenie ze znacznie wyższym standardem życia na Zachodzie, stąd m.in. pozytywne przyjęcie marki.
rebranding o wile inny niż tego orange – tam przez długi czas było zaplanowane tutaj wszystko na szybko
Mówią: 'Cel uświęca środki’ i jeśli was irytowała częstotliwość puszczania reklam T-Mobile na antenie to właśnie dlatego by operator mógł osiągnąć cel zakorzenienia w głowach Polaków wejścia na rynek swojej nowej marki. Mi osobiście te reklamy się podobały i uważam, że wizerunek T-Mobile jako globalnej marki, która komunikuje nam cytując tekst Dżemui: 'W życiu ważne są tylko chwile’. I właśnie tymi chwilami mamy dzielić się poprzez T-mobile. Kampanię wizerunkową oceniam na 4z plusem. Ciekaw jestem kampanii ofertowej. Czy będzie ona w podobnym tonie?