Jak twierdzi Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku może pochwalić się wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu.

Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC ujawnił, że zmiana marki operatora sieci komórkowej Era na markę nowego, jedynego właściciela, Deutsche Telekom przebiega zgodnie z planem. – Etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – zapowiedział Paweł Szarkowski.

Jak dodał, nowa wizualizacja została wprowadzona w ponad tysiącu sklepów (99 proc. wszystkich). Zmiany w reszcie to kwestia kilku dni. Wprowadzanie T-Mobile na wyświetlaczach telefonów komórkowych powinno się zakończyć do końca lipca. PTC używa marki T-Mobile na zasadzie licencji. Rocznie będzie za to płacić właścicielowi – Deutsche Telekom – nie więcej niż 1 proc. przychodów.

Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa na markę T-Mobile – międzynarodowego operatora telefonii komórkowej, oddziału niemieckiego Deutsche Telekom. Dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC nie ujawnił, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży.

Warto przypomnieć, że wprowadzenie globalnej marki T-Mobile w miejsce Ery ma w tym roku dać Polskiej Telefonii Cyfrowej, właścicielowi sieci, wymierny wynik – co najmniej 100 tys. nowych klientów.

Liczymy, że to nas ożywi i przyciągnie nowych klientów. Chcielibyśmy, by była to liczba co najmniej 100 tys. w tym roku, ale będziemy walczyć o więcej – powiedział „DGP” w maju Miroslav Rakowski.

źródlo: Parkiet

Kan