Jesteś tutaj:-, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe-Wystartowała kampania reklamowa: Era zmienia się w T-Mobile

Wystartowała kampania reklamowa: Era zmienia się w T-Mobile

23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.

W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. „Chwile, które łączą.” to hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Właśnie w nim zawarta jest obietnica marki T-Mobile, która umożliwia dzielenie się ważnymi chwilami w życiu.

Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.

Wcześniej PTC poinformowała, że rebranding został zaplanowany na 5 czerwca, a jego koszt wyniesie ok. 100 mln zł.

Nowa marka ma być bardziej dynamiczna, weselsza i godna zaufania. A więc powinno poprawić się to, co w ostatnich miesiącach powodowało odpływ wielu klientów. T-Mobile znowu chce być numerem 1 wśród polskich telekomów.

Rebranding to nowa jakość, a jeśli dodatkowo oferuje im się w nim lepsze i atrakcyjniejsze produkty to są duże szanse, że przy wsparciu marketingu, Operator osiągnie stawiane sobie cele.

źrodło: T-Mobile, wł.

Kan

Warto przeczytać:
Wystartowała strona www.t-mobile.pl
Wkracza T-Mobile: Odpowiedzi na pytania, co po 5 czerwca 2011 roku ?
T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie



Autor |2011-05-23T15:56:10+01:0023 maja 2011 15:56|Kategorie: Newsy, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |9 komentarzy

9 komentarzy

  1. Iomega 23 maja 2011 w 14:12 - Odpowiedz

    Problem w tym, że nijak to się ma do deklaracji o utrzymaniu poziomu cen, które raczej sugerują, że T-mobile nie ma zamiaru walczyć z konkurencja o klienta.

  2. UK 23 maja 2011 w 14:33 - Odpowiedz

    T-Mobile najpierw zaoferuje coś swoim klientom. 13,2 miliona klientów Ery w znacznej większości będzie zadowolonych. A użytkownicy innych sieci? No cóż, jeśli ich znajomi w T-mobile będą zadowoleni to i oni (cześć z nich) zasili nową markę.

    Myślę, że strategia „chodźcie do nas, u nas o grosz taniej” raczej się nie pojawi.

  3. Blom 23 maja 2011 w 16:48 - Odpowiedz

    Parametr ceny to jeszcze nie wszystko przy wyborze operatora, liczy się jakość i mnogość usług a jak wszyscy dobrze wiemy, ostatnio u każdego Opa z tym fatalnie i zamiast to naprawiać to próbują stworzyć ułudę, że wszystko jest OK.

  4. gregy 23 maja 2011 w 17:11 - Odpowiedz

    Walcie do mbank mobile tam 1min za 19gr.

  5. johnny-18 23 maja 2011 w 20:22 - Odpowiedz

    Jeśli będą mieli tani roaming w całej Europie mogą zdobyć wiele firm 😉

    • pafnucy 26 maja 2011 w 22:26 - Odpowiedz

      Na taki krok nikt się nie odważy 😉 Już ogłoszono wstępną ofertę roamingową, będą pakiety z lejkiem, tak jak w pakietach internetu krajowego w TT i Heyah.

  6. jogi 24 maja 2011 w 06:14 - Odpowiedz

    Myślę, że T-mobile wejdzie z wielkim rozmachem (aczkolwiek mogę się mylić), konkurencja nie chce zostać w tyle i chyba się lekko zaniepokoiła; zaczęła odświeżać swoje taryfy. Aktualnie Plus a niebawem Orange urozmaici swoją ofertę – jak dobrze pamiętam po 13 czerwca

  7. SST 24 maja 2011 w 08:29 - Odpowiedz

    Walczyć z konkurencją o klienta T-Mobile na pewno będzie, ale nie za pomocą regulacji cenowych z UKE czy drastycznym spadkom cen. Ten kierunek jest zarezerwowany dla ‚Fioletowego autobusika’. Myślę, że właśnie poziom świadczonych usług, odpowiedni kontakt z klientem a także oferty wewnątrz globalnej sieci i przejrzystość ofert to dobre pomysły, które już wkrótce zostaną zaadoptowane. A dodatkowo jak ‚Johnny 18’ słusznie zauważył, tani roaming to też możliwość pozyskania klientów biznesowych.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.