23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.

W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. „Chwile, które łączą.” to hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Właśnie w nim zawarta jest obietnica marki T-Mobile, która umożliwia dzielenie się ważnymi chwilami w życiu.

Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.

Wcześniej PTC poinformowała, że rebranding został zaplanowany na 5 czerwca, a jego koszt wyniesie ok. 100 mln zł.

Nowa marka ma być bardziej dynamiczna, weselsza i godna zaufania. A więc powinno poprawić się to, co w ostatnich miesiącach powodowało odpływ wielu klientów. T-Mobile znowu chce być numerem 1 wśród polskich telekomów.

Rebranding to nowa jakość, a jeśli dodatkowo oferuje im się w nim lepsze i atrakcyjniejsze produkty to są duże szanse, że przy wsparciu marketingu, Operator osiągnie stawiane sobie cele.

źrodło: T-Mobile, wł.

Kan

Warto przeczytać:
Wystartowała strona www.t-mobile.pl
Wkracza T-Mobile: Odpowiedzi na pytania, co po 5 czerwca 2011 roku ?
T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie