23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. „Chwile, które łączą.” to hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Właśnie w nim zawarta jest obietnica marki T-Mobile, która umożliwia dzielenie się ważnymi chwilami w życiu.
Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.
Wcześniej PTC poinformowała, że rebranding został zaplanowany na 5 czerwca, a jego koszt wyniesie ok. 100 mln zł.
Nowa marka ma być bardziej dynamiczna, weselsza i godna zaufania. A więc powinno poprawić się to, co w ostatnich miesiącach powodowało odpływ wielu klientów. T-Mobile znowu chce być numerem 1 wśród polskich telekomów.
Rebranding to nowa jakość, a jeśli dodatkowo oferuje im się w nim lepsze i atrakcyjniejsze produkty to są duże szanse, że przy wsparciu marketingu, Operator osiągnie stawiane sobie cele.
źrodło: T-Mobile, wł.
Kan
Warto przeczytać:
Wystartowała strona www.t-mobile.pl
Wkracza T-Mobile: Odpowiedzi na pytania, co po 5 czerwca 2011 roku ?
T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie
Problem w tym, że nijak to się ma do deklaracji o utrzymaniu poziomu cen, które raczej sugerują, że T-mobile nie ma zamiaru walczyć z konkurencja o klienta.
T-Mobile najpierw zaoferuje coś swoim klientom. 13,2 miliona klientów Ery w znacznej większości będzie zadowolonych. A użytkownicy innych sieci? No cóż, jeśli ich znajomi w T-mobile będą zadowoleni to i oni (cześć z nich) zasili nową markę.
Myślę, że strategia „chodźcie do nas, u nas o grosz taniej” raczej się nie pojawi.
Parametr ceny to jeszcze nie wszystko przy wyborze operatora, liczy się jakość i mnogość usług a jak wszyscy dobrze wiemy, ostatnio u każdego Opa z tym fatalnie i zamiast to naprawiać to próbują stworzyć ułudę, że wszystko jest OK.
Walcie do mbank mobile tam 1min za 19gr.
Jeśli będą mieli tani roaming w całej Europie mogą zdobyć wiele firm 😉
Na taki krok nikt się nie odważy 😉 Już ogłoszono wstępną ofertę roamingową, będą pakiety z lejkiem, tak jak w pakietach internetu krajowego w TT i Heyah.
Myślę, że T-mobile wejdzie z wielkim rozmachem (aczkolwiek mogę się mylić), konkurencja nie chce zostać w tyle i chyba się lekko zaniepokoiła; zaczęła odświeżać swoje taryfy. Aktualnie Plus a niebawem Orange urozmaici swoją ofertę – jak dobrze pamiętam po 13 czerwca
Walczyć z konkurencją o klienta T-Mobile na pewno będzie, ale nie za pomocą regulacji cenowych z UKE czy drastycznym spadkom cen. Ten kierunek jest zarezerwowany dla 'Fioletowego autobusika’. Myślę, że właśnie poziom świadczonych usług, odpowiedni kontakt z klientem a także oferty wewnątrz globalnej sieci i przejrzystość ofert to dobre pomysły, które już wkrótce zostaną zaadoptowane. A dodatkowo jak 'Johnny 18′ słusznie zauważył, tani roaming to też możliwość pozyskania klientów biznesowych.