Nagroda MIXX dla Flexa

Tegoroczna kampania Orange Flex została nagrodzona w konkursie IAB MIXX Awards 2022. Jury konkursu przyznało jej srebro w kategorii Performance Marketing.

IAB MIXX Awards to jedne z najbardziej uznanych nagród marketingowych na polskim rynku. W konkursie nagradzane są kampanie, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu. Cieszymy się, że w tegorocznej edycji konkursu nagrodzona została kampania Orange Flex, zdobywając srebro w kategorii Performance Marketing.

Komunikacja Orange Flex od startu oferty skupia się na możliwościach jakie daje usługa: elastyczności, subskrypcyjności, możliwości zmiany planu co miesiąc oraz tym, że… nie trzeba się irytować buforującym się filmem.



Autor |2022-11-28T15:06:44+01:0028 listopada 2022 15:30|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Orange, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.