Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, podpisał umowę partnerską z firmą Master Telecom, dostawcą systemu Visual Contact Center Studio. Rozwiązanie usprawnia procesy komunikacyjne w firmie, zwiększając efektywność pracy. Łączy w sobie takie narzędzia, jak telefon, poczta głosowa, czat, mail, fax czy sms, pozwalając na płynne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi kanałami.

Z naszych analiz wynika, że w Polsce przeważają średniej wielkości Contact Center, zawierające do 30 stanowisk. System VCC Studio idealnie wpisuje się w potrzeby takich właśnie przedsiębiorstw – stwierdza Tomasz Podgórski, Kierownik Projektu z Orange.

Platforma jest dostępna w dwóch modelach wdrożeniowych – stacjonarnie, na serwerach klienta oraz w technologii cloud computing jako usługa.

Zdaniem Krzysztofa Drabiny, Dyrektora Sprzedaży z Master Telecom, największą zaletą systemu na tle innych rozwiązań tej klasy dostępnych na rynku, jest jego elastyczność. – Platforma powstała w oparciu o otwartą architekturę. Dzięki temu można ją łatwo integrować z innym rozwiązaniami IT wykorzystywanymi w firmie, a także dostosować do dowolnych scenariuszy przepływu informacji – dodaje Krzysztof Drabina.

źródło: Integrated Solutions

Kan