Prezes Orange Polska Maciej Witucki, otrzymał tytuł Człowieka Roku na Gali Mobility Trends 2012. Kapituła przyznało go za konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki Orange w Polsce i zakończony sukcesem rebranding TP na Orange. Nagrodę „Złoty Bell” otrzymała także usługa Orange Open.
Kapituła konkursu, nagradzając Prezesa Macieja Wituckiego, podkreśliła także działania prokonsumenckie, dzięki którym klienci pod jedną marką Orange mogą korzystać zarówno z usług operatora stacjonarnego, jak i komórkowego. W efekcie otrzymują pełną gamę najnowocześniejszych usług telekomunikacyjnych w Polsce.
Potwierdzeniem tego jest nagroda „Złotego Bella” jaką otrzymała usługa Orange Open dla biznesu, która łączy oferty mobilne i stacjonarne, pozwalając klientowi dodatkowo zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Chociaż czytelnicy magazynu „Mobility” wyróżnili opcję usługi dla firm, to z niemal identycznego rozwiązania mogą korzystać także klienci indywidualni.
Gala Mobility Trends odbyła się już po raz trzeci i jest ważnym wydarzeniem w branży nowych technologii, która podsumowuje osiągnięcia za ubiegły rok. Podczas imprezy wręczane są nagrody „ZŁOTY BELL” dla najlepszych firm, menedżerów, produktów i usług. Do udziału w Gali zaproszono ok. 500 osób z branż związanych z nowymi technologiami m.in. producentów sprzętu, operatorów i sprzedawców urządzeń mobilnych. Nagrody przyznawane były głosami czytelników oraz specjalnej kapituły konkursowej.
źródło: Orange
Kan
O masz… BEZ KOMENTARZA.
Mój tel się popsuł i na wymiane zaproponowali mi właśnie ten tel. Mam pytanie: Czy opłaca się wymienić tel na ten model ? ;/
Słabo udało mu się zbudować pozytywny wizerunek Orange, skoro jest masa niezadowolonych klientów.
No bez jaj. Witucki człowiekiem roku?! Żałosna argumentacja i podkreślanie ogólnych zasług świadczy tylko o tym, że kapituła konkursu musi być w niezłej komitywie w prezesem Orange. Ciekawe jakie reklamy, którego operatora pojawią się w przyszłym numerze Mobility.
Takie rzeczy tylko w Orange.
Człowiek Roku? WTF? Ile za to zapłacili w pomarańczarni?
Może dostał nagrodę bo ludzie zauważyli pozytywne zmiany. Moja mama jest z nich baaardzo zadowolona jeśli chodzi o stacjonarny telefon. 2 godziny po zgłoszeniu w Orange problemu z dodzwonieniem się na jedną z Playa komórkę, ekipa fachowców była już na miejscu. Podzwoniła, pogmerała i problem został usunięty. Takie akcje wpływają na ogólna ocenę, a ta na tego kto za to odpowiada.
Czasem im się zdarzy dobrze zareagować, ale tylko czasem. Gdy chciałem zrezygnować z usług telefonii stacjonarnej, ich przedstawiciel postraszył mnie, że, gdybym ponownie chciał do nich wrócić, to nie będzie taka prosta sprawa. Natomiast już w salonie przy rezygnacji z ich świadczeń, konsultant powiedział, że nie będzie z tym problemów. Cwaniactwo!
Największa płaczka rynku telekomunikacyjnego. Co zrobił ten Pan oprócz żalenia się, że w Polsce są najtańsze usługi w Europie i to dla nich za tanio bo chcieliby zdzierać bardziej? Kolejna nagroda grona wzajemnej adoracji.