FunPack HD oferta Telekomunikacji Polskiej (niedługo Orange) ma już 100 tysięcy klientów poinformował na swoim blogu rzecznik Grupy TP Wojtek Jabczyński. Biorąc pod uwagę, że zajęło to tylko pięć miesięcy to średnio miesięcznie przybywało 20 tysięcy nowych klientów.


Dużą popularność FunPack HD zawdzięcza najbardziej udanym reklamom z Sercem i Rozumem. Ta dwójka jest wizytówką Orange/TP i przyciąga klientów. A jak nie ich samych to ich dzieci, a one robią resztę.

Rzecznik Grupy TP przypomina o ofercie:
„…w podstawowej ofercie znajdziecie ponad 70 kanałów tv (w tym 13 HD), szybki internet i telefon z nielimitowanymi rozmowami na numery stacjonarne w Polsce. A wszystko to w jednej korzystnej cenie.”

Podobny poziom ilościowy klientów osiągnęła oferta Orange Combo – w trochę dłuższym czasie, bo w 10 miesięcy.

Pytanie do was:
Jak oceniacie Orange Combo i FunPackHD?

za: blog.tp.pl

Jarek Świerczewski