Dotychczasowa strona internetowa Orange i TP została przebudowana. Przebudowano układ strony oraz w niewielki sposób zmieniono grafikę. W projekcie graficznym postawiono na typografię i ikony, dzięki czemu strona jest bardziej czytelna..

Strona została podzielona na sześć głównych działów: dla klientów indywidualnych i dla klientów biznesowych, obsługa klienta, usługi i aplikacje i serwisy tematyczne. Obecnie struktura zwartości jest mniej rozproszona, nie ma już tylu zakładek, postawiono na strony zbiorcze .Grupują one całosć oferty i nie wymagają wchdzenia w głąb w poszukiwaniu konkretnej oferty promocyjnej. Oczywiście obecni klienci Orange będą musieli się do tego przyzwyczaić.
źródło: Orange
Strona prezentuje sie slabo za duzo zamieszania na niej
Dużo zamieszania na stronie, ale też Orange lubi komplikować. Oferty np. prepaidowe też są mało przejrzyste, ale to już taka domena operatorów – to samo było z Play fresh. Na początku proste zasady, teraz nie wiadomo o co chodzi. Heyah przez dłuższy czas była prosta, bez pakietów, ale chociaz urozmaicili ofertę, to jednak wszystko jest dostępne w jednej taryfie. W PF są różne profile, a w Orange dla różnych taryf są nawet różne terminy ważności konta (np. One).
witam . mam pytanie . jak instalowac gry w se neoV . nie moge tego rozgryźć . ??
Ciekawe, jaki będzie z tego burdel.
Po poprzedniej przebudowie działały dwa layouty, z czego większość odniesień było do starego, który prezentował nieaktualne lub wybrakowane informacje.
Trzeba było nieźle się naszukać nowego i znalezienie byle pierdoły było koszmarem.
Teraz dochodzi trzeci layout.
No i nadal jest burdel. Przykładowo wchodzę w Obsługę Klienta, oferty na kartę i POP.
„Oferta nieaktualna”. POP jest tylko przykładem.
Czy wybieram z górnego menu, z menu bocznego czy obszaru pośrodku, żadna różnica.
Chcesz mieć aktualną ofertę? Szukaj igły w stogu siana lub wybierz operatora, który szanuje klienta. Orange nie szanuje klienta. Plus najwyraźniej też, chociaż może nieco lepiej niż Orange.
Chcesz wskazówkę, gdzie znaleźć aktualne informacje? Zajrzyj do stopki strony. Ja to wiem, bo zaglądam w takie miejsca, szeregowy klient nie wie i po byle pierdołę będzie stać w kolejce w salonie.
Strona ciągle jest mało czytelna. Za dużo informacji i to niepotrzebnych informacji.
strona faktycznie wygląda lepiej i jest przed wszystkim dużo bardziej czytelna. Ktoś się postarał, chociaż ja bym dodał bardziej widoczną sekcję typu „Promocje na dziś”, ze szczegółowym opisem najkorzystniejszych ofert jak na przykład noworoczna wyprzedaż