Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Płatności, Sprzęt-Płatności mobilne PKO Banku Polskiego

Płatności mobilne PKO Banku Polskiego

Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą mogli dokonywać tylko i wyłącznie przy użyciu telefonu, w oparciu o aplikację mobilną, płatności w terminalach płatniczych, wypłacać pieniądze z bankomatów czy przelewać pieniądze, znając tylko numer telefonu odbiorcy.

Oto najistotniejsze informacje o rozwiązaniu PKO Banku Polskiego:

    – PKO Bank Polski wprowadza na rynek schemat płatności mobilnych oparty na atutach PKO Banku Polskiego, takich jak liczna baza klientów indywidualnych i firmowych oraz rozległa sieć bankomatów;

    – system będzie masowy, czyli dostępny zarówno na topowych smartfonach, jak i na mniej zaawansowanych technologicznie telefonach;

    – rozwiązanie będzie oparte na aplikacji, ale będzie otwarte także na standard NFC;

    – w pierwszej fazie płatności mobilne będą dostępne dla klientów PKO Banku Polskiego, a w kolejnych etapach otworzy usługę także na innych użytkowników;

    – na początku przyszłego roku PKO Bank Polsk rozpocznie pilotaż z udziałem klientów, liderów opinii, ekspertów nowych technologii oraz mediów.

źródło: PKO Bank Polski

Kan

Autor |2012-11-07T14:45:10+01:007 listopada 2012 14:45|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Płatności, Sprzęt|Tagi: , |13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Unida 7 listopada 2012 w 14:03 - Odpowiedz

    Widać, że T-Mobile wychodząc z NFC rozpętał prawdziwą burzę, a banki dostrzegły w tej technologii przyszłość. Ciekawe, czy NFC w wykonaniu PKO BP przebije to co jest w ramach MyWallett?

  2. misiaa 7 listopada 2012 w 14:07 - Odpowiedz

    To tak mój problem polega na tym że chciałam zamienić sie z koleżanką telefonem i przełożyłyśmy swoje karty do innych telefonów ..po czym okazało sie po przełożeniu z powrotem kart do własnych tel. wyskoczyło brak karty sim..potrzebuje kodu żeby karta sim zaczęła być odczytywana..wchodze w ustawienia i jak próbuje wpisać kod wyskaktuje mi tylko połączenie alaarmowe włóż karte sim co robić ? :((

  3. lol 7 listopada 2012 w 14:16 - Odpowiedz

    Czy telefon jest dobry czy dziadowski ?

  4. GB Lubuskie 7 listopada 2012 w 14:29 - Odpowiedz

    Mam go na sprzedaż PILNE 41922339

  5. x 7 listopada 2012 w 14:46 - Odpowiedz

    Jak będę mógł połączyć kartę Visę z telefonem (mam w telefonie NFC, więc wypas) to będę korzystał. Z takich rozwiązań jak oferuje T czy Orange (jakieś badziewie portfele elektroniczne) to nie zamierzam sie bawić, kolejne pre-paidy to nie dla mnie…

  6. tester 8 listopada 2012 w 09:37 - Odpowiedz

    Żeby obsłużyć maksymalną liczbę telefonów – aplikacja java (przynajmniej w okrojonej wersji lajt) nie może mieć rozmiaru większego niż 64kb. (maksymalny rozmiar MIDletu dla starszych nokii). SkyCash tego warunku niestety nie spełnia, więc tym samym nie jest dostępny dla wszystkich posiadaczy telefonów z java. Bilety PKP: to nie ma to sensu z poziomu aplikacji, jeśli obejmuje tylko wybrane obszary, a dodatkowo jeszcze trzeba do aplikacji wprowadzać numer dowodu osobistego i okazać ten dowód wraz z telefonem do kontroli! Już wolę kupić bilet w kasie czy u konduktora – cena ta sama, bez zbędnej biurokracji i kupimy każdy rodzaj biletu na każdy pociąg i trasę. Jakikolwiek mobilny czy internetowy system sprzedaży biletów miałby sens jedynie wtedy gdyby działał w oparciu o system kurs’90 – czyli ten sam który jest w komputerach kas biletowych. Wypłata z bankomatu: Ok, ale jest prowizja 4 zł, no cóż prowizję można przeboleć jeśli to ma służyć do wypłat „awaryjnych” gdy nie mamy karty przy sobie, ale przydała by się jeszcze „bardzo awaryjna” możliwość wypłaty nawet bez telefonu (który np. rozładował się lub zerowy stan konta prepaid czy brak ważności na połączenia wychodzące uniemożliwia połączenie aplikacji java z internetem) – na postawie wcześniej zdefiniowanego hasła lub poprzez infolinię banku (teleserwis). Zasilenie konta: W SkyCash jest albo darmowe albo natychmiastowe – nie ma możliwości bezpłatnego zasilenia konta ze skutkiem natychmiastowym – i to jest duża wada. PKO to jednak duży bank, więc zaufanie będzie większe i popularność aplikacji też, ale co z klientami innych banków? Jakie usługi będą dla nich dostępne a jakie nie? Czy będzie możliwość bezpłatnego zasilenia konta ze skutkiem natychmiastowym? Jakie będą zasady wypłaty z bankomatu? ile czasu ważny kod wypłaty i czy aplikacja mobilna będzie jedynym kanałem jego dystrybucji?

  7. megryan 17 stycznia 2013 w 11:35 - Odpowiedz

    A korzystał ktoś z Was może z aplikacji Sprytny Bill na androida lub iPhone?

  8. dawis 17 stycznia 2013 w 11:38 - Odpowiedz

    Telefon jak najbardziej ok. Nic nie trzeszczy, lekki, prosty, znośna bateria. Jedyna wada której nie powinno być nawet w telefonie za tą cene to fakt że podczas rozmowy dźwięk również wydostaje się przez tylny głośnik… Przez co wszyscy stojący obok słyszą dokładnie rozmowe… Gdyby nie to był by to idealny prosty telefon.

  9. picasso 23 stycznia 2013 w 13:19 - Odpowiedz

    ja mam Sprytnego na iPhone, w tamtym tygodniu dostałem niezły cashback za opłacanie rachunków przez tą aplikację 😛

  10. megryan 24 stycznia 2013 w 16:12 - Odpowiedz

    [quote]ja mam Sprytnego na iPhone, w tamtym tygodniu dostałem niezły cashback za opłacanie rachunków przez tą aplikację 😛 [/quote]

    a w jakim banku masz konto?

  11. megryan 30 stycznia 2013 w 09:46 - Odpowiedz
  12. Maja 5 lutego 2013 w 14:39 - Odpowiedz

    [quote]dziś dostałam mailing od Sprytnego Billa https://upaid.pl/mailings/viewInBrowser/32827/5175/991d174f375c0df295eab461691b72c9 [/quote]

    dzięki, zainstalowałam wczoraj tą aplikację i opłaciłam 3 rachuneczki, czekam na bonus 🙂

  13. Maja 30 marca 2013 w 15:38 - Odpowiedz

    już drugi raz dostałam cashback z banku. Teraz reguralnie używam Sprytnego Billa i jestem b.zadowolona

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile