Na platformie Samsung Smart TV dostępny jest już kanał Red Bull TV. Aplikacja Red Bull TV oferuje treści na żądanie i wprowadza widzów w świat ekstremalnych wyczynów, eventów w najciekawszych zakątkach świata, sportów zimowych, motorowych, wodnych i powietrznych. To sposób na oglądnie ekscytujących meczów piłkarskich, ekskluzywnych klipów, imprez muzycznych czy niezwykłych przygód.

Red Bull TV to propozycja dla wszystkich poszukujących prawdziwej akcji w swoim telewizorze. Dzięki aplikacji dostępnej już na platformie Samsung Smart TV widzowie obejrzą relacje na żywo ze wszystkich światowych wydarzeń Red Bull: Red Bull X-Fighters, Red Bull Crashed Ice, a także Red Bull Cliff Diving, wywiady z zawodnikami i wiele innych materiałów. Dla wszystkich miłośników dobrych dźwięków, Red Bull TV zapewnia także dużą dawkę wyselekcjonowanych teledysków i reportaży muzycznych.

Aplikacja Red Bull TV to znakomity dodatek do telewizorów Samsung Smart TV. Widget udostępnia dynamiczne, interesujące materiały, które mamy nadzieję zainteresują naszych użytkowników. Poszerzenie naszego portfolio o kolejną aplikację wpisuje się w plan firmy Samsung, który zakłada oferowanie jak najbardziej zróżnicowanej treści widzom. Platforma Samsung Smart TV posiada również najbogatszą ofertę aplikacji w języku polskim.” – powiedział Michał Wojciechowski, koordynator usług Smart TV w Samsung Electronics Polska.

Red Bull TV oferuje dostęp do świata sportu, miejskiego stylu życia, muzyki, gier, popkultury i imprez na żywo jako liniowy program z powiązaną ofertą krótkich form w usłudze wideo na żądanie — idealnie dopasowanej do szybkiego tempa współczesnego życia. Usługa Red Bull TV będzie dostępna w całej Europie w języku angielskim. Dołączy do programów innych dostawców usług, takich jak BBC iPlayer, CNBC i Cartoon Network, jeszcze bardziej wzbogacając platformę Samsung Smart TV, której użytkownicy do stycznia 2012 r. pobrali niemal 20 milionów aplikacji.

Firma Red Bull Media House, założona w Austrii w 2007 r., produkuje i dystrybuuje treść od ponad 20 lat. Red Bull Media House opracowuje zajmujące, innowacyjne programy oraz krótkie formy związane z marką Red Bull, wydarzeniami i sportowcami. Za pośrednictwem sieci obejmującej 160 krajów Red Bull Media House opowiada historie przykuwające uwagę młodych widzów z całego świata, wykorzystując wszystkie kanały medialne, w tym telewizję, film, druk, technologie mobilne i cyfrowe.

źródło: Samsung

Kan