Comcast Corporation i ViacomCBS Inc. ogłosiły uzyskanie pełnej zgody organów regulacyjnych na uruchomienie nowego serwisu streamingowego SkyShowtime. Start platformy planowany jest jeszcze w 2022 roku, a nowa oferta trafi do ponad 20 europejskich krajów obejmujących 90 milionów gospodarstw domowych.

„Cieszymy się, że SkyShowtime uzyskał wszystkie wymagane zgody regulacyjne, które pozwolą nam zaoferować milionom odbiorców w Europie nowy, atrakcyjny serwis rozrywkowy. Zapewnimy widzom szeroki wybór najlepszych na świecie treści” – mówi Monty Sarhan, dyrektor generalny SkyShowtime.

Sarhan został mianowany CEO SkyShowtime na początku tego roku. To wieloletni pracownik zarówno Comcastu, jak i ViacomCBS, który wcześniej przez ponad dekadę pracował w abonamentowym serwisie telewizyjnym EPIX.

 

SkyShowtime logo 2

 

Szeroka oferta SkyShowtime obejmuje 10 tysięcy godzin treści, dając tym samym duży wybór gatunków przeznaczonych dla zróżnicowanej pod względem wieku widowni. W bibliotece pojawią się zarówno filmy obyczajowe, programy dla dzieci i rodzin, najważniejsze filmowe franczyzy, jak i premierowe filmy, programy lokalne oraz produkcje dokumentalne.

Docelowo serwis będzie dostępny dla odbiorców w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji.

Szczegóły dotyczące oferty, w tym koszt abonamentu, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.