Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.

Maxcom to polska firma technologiczna z wieloletnim doświadczeniem – od 2001 roku wprowadza na rynek innowacyjne produkty takie jak smartfony, akcesoria mobile czy hulajnogi. Jako jedna z niewielu marek, w swojej ofercie uwzględnia przede wszystkim klasyczne telefony komórkowe. Do flagowych produktów można zaliczyć m.in. połączenie telefonu klasycznego z funkcjami smartfona Maxcom MK241 oraz smartfon dla początkujących Maxcom MS459 Harmony.

 

„Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej Spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania, dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną”  – mówi o zmianie Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.

 

Nowy logotyp  ma wzmocnić wizerunek Maxcom jako nowoczesnej marki, czerpiącej ze swojej długoletniej tradycji. Logo wciąż mocno nawiązuje do stylistyki, która obowiązuje od momentu założenia firmy. Zmiana polegała na uproszczeniu formy graficznej, usunięciu ramek okalających nazwę firmy, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie – czytelna.