Europ Assistance Polska wraz z Toyota Bank stworzyły pakiety assistance dla klientów indywidualnych, w ramach których ochroną objęte mogą być: tożsamość klienta, jego finanse i płatności, telefon komórkowy, kariera, sprzęt RTV/AGD, a także podróż, samochód oraz mieszkanie.
Począwszy od 16 maja 2013 r., oferta Toyota Banku skierowana do klientów indywidualnych poszerzona zostaje o nowe programy: Bezpieczną tożsamość, Bezpieczną płatność, Mobile assistance, Opiekuna kariery, Przedłużoną gwarancję 12 miesięcy + 24 miesiące, Travel assistance, Home assistance, Moto assistance i Tele assistance. Z szerokiej gamy produktów dodatkowych, klient sam może skomponować pakiet usług chroniących te elementy jego życia, które są dla niego najcenniejsze.
Wszystkie pakiety ubezpieczeniowe są dostępne dla każdego klienta Toyota Bank, który posiada kartę debetową lub kredytową banku. Już od 1 zł miesięcznie klienci mogą cieszyć się wybraną ochroną ubezpieczeniową.
Bezpieczna płatność – transakcje zbliżeniowe pod ochroną
Jedną z największych obaw Polaków dotyczącą płatności zbliżeniowych, jest ich dokonanie przez osoby nieupoważnione. Bezpieczna płatność to program ochrony nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, powstałych w wyniku kradzieży kieszonkowej, rozboju lub kradzieży z włamaniem. Klienci posiadający to ubezpieczenie mogą skorzystać z blokady zbliżeniowych kart płatniczych i kredytowych. W ramach programu, przysługuje im również zwrot kosztów nieautoryzowanych transakcji (również internetowych), a także zwrot kosztów wydania nowych środków płatniczych.
Mobile assistance – specjalna ochrona telefonu komórkowego
W czasach rosnącej popularności smartfonów, telefon komórkowy nie stanowi jedynie narzędzia do wykonywania połączeń telefonicznych. To narzędzie zawierające najważniejsze dane, z jego pomocą klienci planują wakacje, dokonują płatności, zapisują notatki, skanują ważne dokumenty, wykonują i przechowują zdjęcia, słuchają muzyki i niejednokrotnie pracują. Utrata lub zniszczenie telefonu komórkowego może zatem stanowić ogromny problem. Mobile assistance to ubezpieczenie gwarantujące natychmiastową pomoc: zakup nowego telefonu a także zwrot kosztów nieautoryzowanych połączeń. Warto podkreślić, że ochroną objęte są zdarzenia nie tylko w Polsce, ale na terenie całego świata.
Tele assistance – osobisty asystent w telefonie
Toyota Bank proponuje m.in. także serwis Tele assistance. Jest to całodobowy serwis informacyjny o tematyce podróżnej, medycznej, kulturalnej, prawnej i motoryzacyjnej, oferujący również możliwość dokonania rezerwacji biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne, stolika w restauracji czy zakupu i dostarczenia prezentów.
źródło: Toyota Bank
Kan
Jeśli chronią też przed kradzieżą na płatności 'zbliżeniowe’ i zwracają koszty połączeń, które nabije złodziej telefonu lub 'znalazca zagubionego’, może być ciekawą ofertą. Pytanie: ile sobie liczą miesięcznie/kwartalnie/rocznie za taką ochronę?…