Start Forum Sprzęt Komputery i akcesoria Microsoft ostrzy swoje zęby na Operę

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Według niepotwierdzonych informacji, gigant z Redmond ostrzy kły na Operę. Dla obu firm byłby to strzał w dziesiątkę.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Wolverine
      Member
      Liczba postów: 37

      Trochę strach… jednak niezależna konkurencja rządzi się

      innymi prawami. Zyski Microsoftu mnie nie interesują, ale

      jeżeli cały mezalians miałby oznaczać, że Opera mogłaby

      się prężniej rozwijać, to może to nie jest aż tak głupie.

      Mam tylko wrażenie, że "Gigant" z Redmond chce

      stosunkowo tanim kosztem uzyskać to wszystko, czego

      sam nie potrafi wypracować.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Dane o popularności używania IE są nie prawdziwe, ponieważ ta przeglądarka nie jest popularna "dobrowolnie" tzn. gdy używam komputera w pracy to jestem zmuszony do uruchomienia IE. Pracodawca nie pozwala instalować innej przeglądarki. Firm jest wiele, a firmach komputerów jest ful…. Jaki więc jest prawdziwy procent udziału IE w popularności? Myślę że nie wielki około 10%.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      ie jest zazwyczaj w przetargach jedynym programem,na wszystkich mozliwych polach.jest najwiecej uzywana przegladarką.to fakt.potem firefox i opera.ciesze sie jednak ze opera ma najlepsza mini przegladarke w telefonie..to za pare lat będzie bezcenne,tu gigant z Redmont juz jest w tyle,oczywiscie wspólpraca z google to mus ale..

    • johnny-18
      Member
      Liczba postów: 1015

      IE jest fajna, tylko ma błędy. Gdyby mi się same puste zakładki nie zaczęły otwierać nadal bym jej używał 😉

      Co do Artykułu… To nie pierwsza firma na którą Microsoft ostrzył pazury – w większości nie udało się im przejęcie (ostatnie wielkie przykłady to Logitech i Yahoo)

Viewing 4 reply threads
Reply To: Microsoft ostrzy swoje zęby na Operę
Your information: