Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi GIODO- niedostatecznie zabezpieczone dane klientów w procesie MNP

Viewing 5 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      GIODO potwierdził obawy Polkomtela odnośnie bezpieczeństwa danych osobowych w procesie przenoszenia numerów (MNP). Opinia GIODO w pełni potwierdza, że Spółka słusznie protestowała przeciw pośpiesznemu wprowadzaniu niedopracowanych rozwiązań, które mogą narazić interesy klientów.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135890

      Okazało się, że nie tylko największy operator, ale najbardziej dba o dane klientów. Mozna pochwalić Plusa, ale nie da się ukryć, że UKE stworzył bubel. Tylko czy to już ma znaczenie?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135890

      Plus dba o klientow ?:D jasne, przeciez to ewidentne szukanie dziury w calym. Wiadomo ze wlasciwie tylko Plus nie dotrzymal tego przenoszenia numerow. A tak naprawde jedyna wpadka w czasie wchodzenia przenoszenia w jeden dzien jaka byla z danymi to Playa ktory wystawil je na smietnik i to wszystko.

    • johnny-18
      Member
      Liczba postów: 1012

      Ja wszystko rozumiem, ale przecież UKE nie dała operatorom jednego dnia na wprowadzenie przenoszenia numerów w 1 dzień tylko podała termin od kiedy to ma zacząć obowiązywać…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135890

      @ Gormar – jak rozumiem, robienie czegoś niezgodnie z prawem jest jak najbardziej ok. Twoim zdaniem. wiesz chociaż jaka jest różnica między systemem wymiany tego typu informacji a programem pt. excel? jak czytam jak bronisz play, to aż mnie skręca za śmiechu 🙂 a to, że giodo stwierdza " że model tymczasowy niedostatecznie zabezpiecza poufne dane klientów" to twoim zdaniem odnosi się do czego? do gołębi pocztowych, czy do tak lubianego przez play excela?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135890

      @ johnny-18 – dali im na to cos ok 2 tygodni, a to jest jednak kpina biorąc pod uwagę jak to są złożone sprawy, ale Streżyńska permanentnie daje ciała i wykazuje się brakiem kompetencji więc to nie dziwne

Viewing 5 reply threads
Reply To: GIODO- niedostatecznie zabezpieczone dane klientów w procesie MNP
Your information: