Start Forum Rynek Wyniki i sprawozdania finansowe Era najsilniejszą marką w polskiej telekomunikacji

Viewing 18 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      ’Rzeczpospolita’ opublikowała piątą edycję rankingu najcenniejszych polskich marek przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Presspublica. W tym roku najsilniejszą marką w polskiej telekomunikacji okazała sie Era.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Takie badania pokazuja jak skutecznie pracuja dzialy marketingu danych firm, to reklama decyduje przede wszystkim o zaufaniu do danej marki w spoleczenstwie, o wiedzy mozna powiedziec jezeli potencjalny konsument wypowiada sie na temat konkretnej uslugi, produktu danej firmy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      @nick jeżeli to co piszesz nie jest ironia to współczuje ludziom przebywającym w twoim otoczeniu

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Triumf marki Era jest już niedługi. Już coraz bliżej rembrandingu. W PTC powoli szykują się na zmiany.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      To zalezy jak na to patrzec. Jak nie patrzec jednak wygrali, wiec sa rozpoznawani a zaloze sie ze napewno czesc ankietowanych miala z Era cos wspolnego. Gdyby klient byl nie zadowolony to by pozytwnie sie nie wypowiadal.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      chyba to było robione przed wrzuceniem przez plusa tych reklam Simplus wzorowanych na "innych" bo takto pewnie plus by wygrał:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Uważasz, że o zwycięstwie decydują reklamy? Według tekstu w RP decydowała stabilnośc finansowa i szeroko zakrojone badania wśród klientów – jakośc usług, oferty, obsługi klienta itp. Raczej marki nie buduje się 1 spotem reklamowym

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Moim zdaniem wartość tej ankiety jest warta tyle co funt kłaków.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Najsilniejsza marka? Ale czy mają najlepsze produkty. Dla

      mnie plus ostatnio się wybił z rewelacyjnym prepaidem

      36.6. Przeżuciłem się właśnie z taktaka parę miesięcy

      temu, tak tylko żeby spróbować i ze zdziwieniem odkrylem,

      że o wilele mniej kasy wydaję/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      A gdzie w tym rankingu jest Orange i Pop? No i nic nie wspomnieli o faktycznej finansowej wartosci marki. A tu akurat wsrod telekomow lepsza jest tepsa. Co to znaczy najsilniejsza marka? 🙂 Postrzegana jakosc – tu lepiej wypada plus. MOim zdaniem to tylko efekt ladowania kasy w spoty.

      A caly ten komunikat to manipulacja PR’owska..

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Malkontenci 🙂 do tego Heyah najwyższe miejsce wśród pre- paidów – całkiem nieźle. a o wartości finansowej było ale nie na tym portalu i oczywiście TP wygrała

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      a gdzie Orange ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      A to ciekawe… Po tym co DT robi by "zniszczyć" w oczach Polaków markę Era, m.in. przez ciągłe pogarszanie ofert, Era nadal jest tak cenna!!!! A przecież już oficjalnie mówi się o rebranding’u w przyszłym roku:( oj Niemcy mają twardy orzech do zgryzienia, ale "widzę", że zaryzykują generalne "unicestwienie" marki Era! Ich sprawa, ale ja już się z nimi żegnam. Jeszcze raz napiszę, że za zniszczenie marki Era i wprowadzenie tego paskudnego, różowego logo T-Mobile nie będę im płacił. Era Moja na zawsze he he! (tak kiedyś nazywały się jedne z taryf).

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Nie wydaje mi się, żeby ten ranking był kwestią ładowania kasy w reklamy. Może- w przypadku plusa. W TV ciągle tylko Plus leci, potem Orange i Heyah, najmniej jest chyba TT. Najcenniejsza marka…a jednak w przyszłym roku będzie Tmobile 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      czego jak nie efektem reklam jest świadomość marki…Era może sobie wygrywać, jednak w tym momencie najbardziej sensowną opcja nadal pozostaje POP

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Pop? Tam od dawna nic się nie zmieniło! Promocje, cennik i oferta od jakiś 2 lat są niezmienne. TT daje znacznie więcej możliwości, można ustawić swoją własną taryfę, wedle potrzeb. Oferta i cennik tt i ntt są znacznie ciekawsze, niż w popie. I w wielu punktach- tańsze.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      POP nie jest przecież jedyną opcją w Orange na kartę…ale jeśli chodzi o koszty Ty wypada najlepiej,bo jak już ktoś się decyduje na POP;a to znaczy, że ma do kogo dzwonić za te 3 gr… co lepszego oferuje tt?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      Po pierwsze: możesz kupić trzy tańsze numery i pakiet minut jednocześnie. W NTT masz jeszcze godziny za grosze, gdzie każda rozmowa trwająca do 1 h kosztuje 0,99gr- czyli tyle, ile ok.5 minut w Orange. W TT,jak i w Popie też dostajesz kasę za doładowania. Ale w TT wazność konta się kumuluje, i kasa nigdy ci nie przepada- nawet, jeśli przekroczyłeś ważność karty. Jest też choćby bonus: dostajesz ekstra minuty za to, że ktoś do ciebie dzwoni.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140015

      POP może nie jest najnowcześniejszym produktem,ale jest kwintesencją oferty na kartę,ale to nie znaczy, że jak POP się nie zmienia to w Orange na kartę nic się nie zmienia

Viewing 18 reply threads
Reply To: Era najsilniejszą marką w polskiej telekomunikacji
Your information: