Start › Forum › Inne › Telix.pl › Czytaj Telix.pl i weź udział w konkursie! Do wygrania Nawigacja TRAK GPS-515 Navigo Europa 40
- AuthorPosts
Konkurs fajny tylko nie wszystko zrozumiałem, o co chodzi z tym nie wysyłaniem odp podczas trwania konkursu? Czyli co trzeba je zbierać i na koniec wszystkie w jednym mailu wysłać czy na każde pytanie za każdym razem wysyłać maila?
Reklama[quote]W trakcie nie wysyłać to kiedy ? [/quote] Odpowiedzi na wszystkie pytania należy wysłac w jednym mailu ostaniego dnia konkursu. Z Regulaminu, który będzie opublikowany w dniu startu wynika, ze będzie to 31 stycznia 2011 roku, po opublikowaniu ostaniego pytania.
Anonymous
Guest19 stycznia 2011 at 12:37Liczba postów: 182104Naprawdę macie problem ze zrozumieniem?:)
Anonymous
Guest19 stycznia 2011 at 13:19Liczba postów: 182104panie KAN ,jestem tu nowicjuszem,bardzo fajny tez wasz portalik ale… jak sie wchodzi przez stacjonarny,przez komórke juz nie jest tak kolorowo,mozna liczyc na jakies zmiany w przyszlosci,ulepszone wersje mobilne?
Anonymous
Guest21 stycznia 2011 at 09:37Liczba postów: 182104Nie wiedziałem, że z reklam na takiej stronie wyciągasz tyle że stać Ciebie na fundowanie nam nagród.
Czy pytanie z 25-tego jeszcze jest w postach? bo mam wrażenie że zniknęło:)
Anonymous
Guest27 stycznia 2011 at 09:51Liczba postów: 182104w jednym z pytań odnośnie specyfikacji należy podać pełną specyfikację czy najbardziej istotne elementy ?
Anonymous
Guest27 stycznia 2011 at 10:54Liczba postów: 182104Twoja odpowiedź nie jest odpowiedzią na moje pytanie.
Czyli dla pewności, wyśle całą stronę specyfikacji skoro wymienienie kilku podstawowych komponetnów nie wystarczyps
w pytaniu nie ma „pełną” dlatego chodzi i o doprecyzowanieTo ostatnie pytanie to szachrajstwo.
Siedzę od godz 7 i czytam każdego posta zaraz jak tylko jest opublikowany.
Tego z pytaniem tez przeczytałem ale jeszcze w nim pytania nie było. I czekałem.. na następny post tracac minuty…
po za tym adres konkursowy nie przyjmuje maili!