Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Badania Play satysfakcji klientów MNP

Viewing 7 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      P4, operator sieci Play, jak zapewnia dokłada wielu starań, żeby maksymalnie uprościć i przyspieszyć proces przenoszenia numerów. Cały czas badamy nasze wewnętrzne procesy pod kątem przyszłych usprawnień. Wyniki badań przedstawił na swoim blogu rzecznik Play Marcin Gruszka.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Poll
      Member
      Liczba postów: 1733

      Całkiem nieźle wypadli. Ja też przeniosłem i jestem szalenie zadowolony z procesu bo z domu nie wychodziłem nawet.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      3 osoby się przeniosły do Play i nie było żadnych problemów. Reszta znajomych ma zwykle dwa simy. Dzięki SD miesięczny koszt utrzymania telefonu spadł do śmiesznych kwot.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Przeniosłem 4 numery wszystko ok

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Z przenoszeniem numerów jest tak, że zawsze komuś przytrafi się błędne złożenie wniosku, niekompetentna osoba, która zapomni przełożyć papierek na właściwe miejsce, a taki niezadowolony klient chodzi potem wszędzie i narzeka. To się tyczy wszystkich operatorów, żadnej specjalnej nagrody play bym nie przyznał, bo to tylko ich powinność.

    • Iomega
      Member
      Liczba postów: 365

      Moim zdaniem takimi wynikami moze pochwalic się kazdy op z podstawowej W4. Po poierwsze to obowiazek przeniesienia nr w 1 dzień. Po drugie jeżeli działa to w jedna stronę to i działa w drugą. play zrobil szum wokół tego co ma obowiazkowo robic.

    • Iomega
      Member
      Liczba postów: 365

      [quote]Nie zrozumiałeś. [/quote]Zrozumiałem, ale z tego co powinno być standardem i obowiązkiem, Play robi swój sukces. I tylko tyle.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Musicie wiedziec ,ze wlaczyli mi nr play ale play nie laczy z niektorymi numerami od innych operatorow.Slyszy sie glos muwiacy=NIE MA TAKIEGO NUMERU. A TEN NUMER LEZY OBOK CIEBIE I JEST LACZONY PRZEZ INNYCH OPERATOROW KILKASET RAZY.TYLKO PLAY MA TRUDNOSCI.SPRAWDZILEM Z KILKU TELEFONOW PLAY,A TAKZE SPRAWDZILI TO W PUNKCIE PLAY.TYLKO PLAY NIC Z TYM NIE ROBI.OD MOMENTU ZGLOSZENIA -NIC.KOMPLETNE ZERO.DWA TYGODNIE I NIC.CIEKAWE ILE TAKICH NYMEROW BEDZIE=NIE MA TAKIEGO NUMERU.PAMIETAJCIE O TYM .W PLAY NIE LAPIA WSZYSTKICH DOSTEPNYCH NUMEROW U INNYCH OPERATOROW.PLACISZ=NIE MASZ.OTO DEWIZA PLAY.I TAKIE TO SA OSZCZEDNOSCI.

Viewing 7 reply threads
Reply To: Badania Play satysfakcji klientów MNP
Your information: