Start › Forum › Operatorzy › Operatorzy komórkowi › Badania Play satysfakcji klientów MNP
-
AuthorPosts
-
-
P4, operator sieci Play, jak zapewnia dokłada wielu starań, żeby maksymalnie uprościć i przyspieszyć proces przenoszenia numerów. Cały czas badamy nasze wewnętrzne procesy pod kątem przyszłych usprawnień. Wyniki badań przedstawił na swoim blogu rzecznik Play Marcin Gruszka.
-
Anonymous
Guest28 października 2010 at 09:02Liczba postów: 135707Z przenoszeniem numerów jest tak, że zawsze komuś przytrafi się błędne złożenie wniosku, niekompetentna osoba, która zapomni przełożyć papierek na właściwe miejsce, a taki niezadowolony klient chodzi potem wszędzie i narzeka. To się tyczy wszystkich operatorów, żadnej specjalnej nagrody play bym nie przyznał, bo to tylko ich powinność.
-
-
Anonymous
Guest3 listopada 2010 at 13:17Liczba postów: 135707Musicie wiedziec ,ze wlaczyli mi nr play ale play nie laczy z niektorymi numerami od innych operatorow.Slyszy sie glos muwiacy=NIE MA TAKIEGO NUMERU. A TEN NUMER LEZY OBOK CIEBIE I JEST LACZONY PRZEZ INNYCH OPERATOROW KILKASET RAZY.TYLKO PLAY MA TRUDNOSCI.SPRAWDZILEM Z KILKU TELEFONOW PLAY,A TAKZE SPRAWDZILI TO W PUNKCIE PLAY.TYLKO PLAY NIC Z TYM NIE ROBI.OD MOMENTU ZGLOSZENIA -NIC.KOMPLETNE ZERO.DWA TYGODNIE I NIC.CIEKAWE ILE TAKICH NYMEROW BEDZIE=NIE MA TAKIEGO NUMERU.PAMIETAJCIE O TYM .W PLAY NIE LAPIA WSZYSTKICH DOSTEPNYCH NUMEROW U INNYCH OPERATOROW.PLACISZ=NIE MASZ.OTO DEWIZA PLAY.I TAKIE TO SA OSZCZEDNOSCI.
-
-
AuthorPosts