Innowacyjne rozwiązania umożliwiają klientom z różnych branż i sektorów tworzenie atrakcyjnych, informatywnych przestrzeni cyfrowych

LG Electronics, na trwających od 30 stycznia do 2 lutego targach Integrated Systems Europe (ISE) 2024 w Barcelonie, zaprezentuje swoje zaawansowane rozwiązania z zakresu Digital Signage. Na stoisku LG będzie można zobaczyć szeroką gamę wyświetlaczy dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, korporacji, placówek edukacyjnych i hoteli, w tym Micro LED, All-in-One LED, Transparent OLED i platformy do zdalnego zarządzania w chmurze.

Na jednym z największych stoisk ISE 2024, wyświetlacze LG MAGNIT z linii Micro LED prezentowane są w kilku strefach, ukazujących różne zastosowania, w tym w zdigitalizowanym control roomie, sali konferencyjnej, ekskluzywnym apartamencie i studiu produkcji wirtualnej. Opracowana przez firmę technologia Micro LED pozwala na tworzenie dużych ekranów, które można dostosować do indywidualnych wymagań klientów i środowisk instalacji. Oprócz wyjątkowej jakości obrazu, z oszałamiającą wiernością kolorów przy szerokim kącie widzenia, technologia Micro LED firmy LG przeszła rygorystyczne testy pod kątem „surface flame spread” i kompatybilności elektromagnetycznej.

Wyświetlacz LG MAGNIT All-in-One, idealny do sal konferencyjnych, ma łatwo dostępne, umieszczone z przodu przyciski, zintegrowane głośniki i wygodny, prosty w użyciu kontroler. Oferowane przez LG rozwiązania Micro LED dla korporacyjnych dyspozytorni to duże ekrany z możliwością nieprzerwanego procesu monitoringu, a w przypadku studia produkcyjnego, LG MAGNIT zapewnia dokładne odwzorowanie obrazu i kompatybilność z różnym sprzętem filmowym. Ekrany LG Micro LED dedykowane luksusowym apartamentom wykorzystują procesor Alpha 9 AI, aby zagwarantować doskonałe wrażenia wizualne i jakość obrazu idealnie dopasowaną do wyświetlanych treści.

 

image processing20240130 788688 1x916xy

 

W liczącym 1728 m² stoisku LG można też znaleźć „Kinetic LED” stworzony na potrzeby rozmaitych miejsc, takich jak centra handlowe czy lotniska. Na tą intrygującą instalację składa się ekran kinetyczny o wymiarach 3 670 x 6 100 mm oraz kilka dużych ekranów LED Fine Pitch (model LSBC019) wyświetlających dynamiczne treści Digital Art, poruszające się w rytm nastrojowej muzyki.

Strefa stworzona na wzór luksusowego apartamentu hotelowego oferuje ekskluzywne wrażenia wizualne dzięki 118-calowemu wyświetlaczowi LG MAGNIT oraz 49-, 55- i 65-calowym ekranom UHD z ramkami przypominającymi obramowanie obrazów w galerii sztuki (oferowanymi w trzech eleganckich kolorach). Dzięki Apple AirPlay goście mogą przesyłać treści do telewizorów hotelowych LG bezpośrednio ze swojego iPhone’a lub iPada. Pozwala to oglądać filmy i programy z ulubionych aplikacji oraz udostępniać zawartość swoich urządzeń Apple, jak zdjęcia, filmy, gry i inne. Po zameldowaniu goście skanują unikalny kod QR wyświetlony na ekranie, aby bezpiecznie sparować na czas pobytu swojego iPhone’a lub iPada z telewizorem w pokoju.

Część stoiska dedykowaną branży korporacyjnej wyróżniają trzy ekrany LG MAGNIT: jeden idealny do wyświetlania przemówień oraz spotów reklamowych, drugi wyposażony w osobny zasilacz do użytku w control roomach, a także model All-in-One z wbudowanym kontrolerem i głośnikami, przeznaczony do sal konferencyjnych. Na targach prezentowane są również najnowsze 171-calowe ekrany LED All-in-One o proporcjach 21:9 oraz 105-calowe ekrany LCD o proporcjach 21:9, które doskonale sprawdzają się przy korzystaniu z panoramicznych platform do wideokonferencji. Urządzenia te są również kompatybilne z licznymi rozwiązaniami partnerów LG, co pozwala sprostać zróżnicowanym potrzebom użytkowników.

 

image processing20240130 788688 mm7822

 

W strefie handlu detalicznego można zapoznać się z rozwiązaniami, które zwiększają komfort zakupów i pozwalają generować przychody za pośrednictwem wyświetlanych reklam. LG oferuje różnorodne rozwiązania dla sklepów i butików, restauracji, piekarni czy kawiarni, w tym 79-calowe ekrany Stretch LED, idealne do wyświetlania treści promocyjnych marki, ekrany Transparent OLED, które służą jako cyfrowe menu oraz urządzenia LG Kiosk, umożliwiające klientom wygodną samoobsługę. Dodatkowo firma LG demonstruje możliwości prostej selekcji i odtwarzania reklam za pomocą funkcji LG DOOH Ads Programmatic AD, która dostosowuje treści reklamowe do klienta.

Dzięki smukłym ramkom, nowy 55-calowy przezroczysty ekran OLED, pozwala na instalację modułowej „ściany wideo” w formacie NxN, która zachwyci klientów. Natomiast dwustronny wyświetlacz LG LED-LCD (86-calowy LED i 75-calowy LCD) pokazuje atrakcyjne możliwości jednoczesnego wyświetlania reklam odwiedzającym sklep i przechodniom. Na stoisku LG można również znaleźć, demonstrujące swoją oszczędność miejsca i wszechstronność, panoramiczne 37-calowe oraz pionowe 30- i 55-calowe przezroczyste wyświetlacze OLED.

Strefa edukacyjna obejmuje multimedialną salę lekcyjną wyposażoną w interaktywne tablice cyfrowe LG CreateBoard (o wymiarach od 55 do 86 cali). Dzięki nim nauczyciele mogą z łatwością przygotowywać zajęcia za pomocą przeglądarki internetowej i udostępniać je uczniom poprzez kody QR. Jest to również doskonały wybór dla szkół filmowych, gdyż to kompleksowe rozwiązanie obejmuje ekrany LED do wyświetlania cyfrowo renderowanego tła, tablice LG CreateBoard do pisania oraz wyświetlacze OLED do przeglądania materiałów wideo.

Aby udoskonalić komfort użytkowania, firma LG oferuje szereg rozwiązań opartych na chmurze, ułatwiających efektywne zarządzanie wyświetlaczami. Platforma LG Business Cloud pozwoli firmom przeglądać i licencjonować usługi LG Digital Signage w chmurze oraz zdalnie nimi zarządzać. LG Business Cloud jest kompatybilna z licznymi wyświetlaczami LG Digital Signage i ekranami komercyjnymi. Na targach ISE 2024 można również sprawdzić platformę LG SuperSign Cloud, która umożliwia tworzenie i dystrybucję treści do wyświetlania na ekranach, rozwiązanie LG Pro:Centric Cloud usprawniające pracę w szpitalach oraz usługę zdalnego zarządzania LG ConnectedCare.

LG prezentuje także system bezpieczeństwa wyświetlaczy reklamowych, LG Shield, który pozwala reagować na zaawansowane cyberzagrożenia związane ze sztuczną inteligencją. LG Shield działa w systemie webOS, aby odpierać ataki, chroniąc centralne serwery, aplikacje i systemy operacyjne. Jego wydajność w zakresie bezpieczeństwa przeszła globalną klasyfikację i uzyskał on certyfikat EAL 2 oraz ISO/IEC DIS 18974.

 

Wyświetlacze reklamowe LG, platformy do zdalnego zarządzania i efekty współpracy z profesjonalnymi partnerami z różnych branż, prezentowane na targach ISE 2024, pokazują naszą zdolność do dostarczania kompleksowych rozwiązań zoptymalizowanych pod kątem różnorodnych przestrzeni. Będziemy nadal opracowywać nowe i ekscytujące rozwiązania w zakresie Smart Life, które pozwalają łączyć się, angażować odbiorców i tworzyć treści w nowy sposób. – Ki-mun Paik, Senior Vice President i Head of the Information Display business unit LG Business Solutions Company

 

Najnowsze wyświetlacze reklamowe firmy LG będą prezentowane w hali 3 (stoisko 3K 100) centrum konferencyjnego Fira Barcelona Gran Via od 30 stycznia do 2 lutego. Więcej informacji o wyświetlaczach reklamowych firmy LG na targach ISE 2024 można znaleźć na stronie www.lg-informationdisplay.com/ise2024.