Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie 15 grudnia w centrum handlowym Arkadia otworzy pierwszy w Warszawie flagowy salon z elektroniką użytkową. Na dzisiejszym spotkaniu z dziennikarzami pojawił się ambasador marki – Robert Lewandowski, który przedłużył właśnie swój kontrakt z chińskim producentem „na kolejne lata”.
Huawei Warszawa, pierwszy flagowy sklep Huawei w Polsce i w tej części Europy, zostanie otwarty 15 grudnia w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Sklep będzie miejscem, w którym konsumenci będą mogli doświadczać całego portfolio Huawei – innowacyjnych smartfonów, laptopów, tabletów, wearables i akcesoriów. Otwarcie sklepu będzie celebrowane przez dwa dni, 15 i 16 grudnia. Na klientów czekać będą w tych dniach liczne atrakcje, między innymi promocje, konkursy i spotkania z influencerami z #TeamHuawei, w tym z Anną Lewandowską i Sarsą.
W konferencji prasowej zapowiadającej otwarcie Huawei Warszawa, która odbyła się 3 grudnia, wziął udział ambasador marki Robert Lewandowski. Na tej samej konferencji, Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer Business Group odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią i kraje nordyckie, ogłosił przedłużenie kontraktu z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki.
– Robert Lewandowski idealnie odzwierciedla hasło naszej marki „Make it possible”. Dzięki uporowi i ambicji osiągnął szczyty w swojej profesji. Podobnie jak Robert, wierzymy, że wszystko jest możliwe. Ten rok jest dla nas szczególny, staliśmy się drugim największym producentem smartfonów na świecie. Marką, która wyznacza trendy w branży i oferuje najpotężniejsze telefony – powiedział Yanmin Wang.
– Huawei jest marką, która nieustannie mnie zaskakuje, która z każdym nowym produktem jest w czymś pierwsza na świecie. Od początku współpracy czułem, że ma duży potencjał i będzie się rozwijać. Huawei pasuje do mnie, do drogi, jaką przeszedłem. Hasło „Make it possible”, jakie przyświeca firmie, doskonale odzwierciedla również moją historię – też musiałem wielokrotnie stawiać czoła przeciwnościom losu i walczyć, by być jeszcze lepszym i nigdy się nie poddałem. Cieszę się, że jestem ambasadorem Huawei, częścią całego #TeamHuawei i zawsze czekam z niecierpliwością na nowe produkty marki – powiedział Robert Lewandowski.
Otwarcie Huawei Warszawa – dwudniowe świętowanie
15 i 16 grudnia, z okazji otwarcia Huawei Warszawa, na odwiedzających warszawskie Centrum Handlowe Arkadia czekać będą całodzienne atrakcje. Hol główny Arkadii zostanie zaaranżowany na potrzeby 2-dniowego hucznego świętowania – stanie tam między innymi duża scena, na której odbywać się będą konkursy z nagrodami oraz spotkania z influencerami z #TeamHuawei, między innymi z Anną Lewandowską oraz Sarsą, które niedawno dołączyły do #TeamHuawei. Z okazji otwarcia sklepu, klienci będą mogli też skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej na zakup produktów Huawei.
– Ten rok jest dla nas wyjątkowo owocny. W segmencie smartfonów możemy pochwalić się serią P20 oraz najnowszą serią Mate 20. Do oferty trafiły także nowe tablety oraz ultrabooki. W naszym nowym sklepie Huawei Warszawa w Arkadii będą dostępne wszystkie te produkty i wiele, wiele więcej – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.
Huawei Warszawa – sklep jako miejsce kontaktu z marką
Huawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Odwiedzający będą mogli je przetestować jako jedni z pierwszych w Polsce i osobiście przekonać się o użyteczności najbardziej innowacyjnych technologii. W wygodnej i przyjaznej przestrzeni, będą mogli porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu doskonałej fotografii, niezależnie od umiejętności fotografującego i warunków zewnętrznych.
– Podczas przygotowań długo myśleliśmy nad koncepcją sklepu i doszliśmy do wniosku, że sam sklep to za mało. To jest nasz dom, dom naszej marki. Stworzyliśmy więc wyjątkowe miejsce, do którego konsumenci będą mogli przyjść i doświadczyć wszystkich produktów z naszego portfolio, uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach angażujących fanów marki oraz spotkaniach z naszymi influencerami z #TeamHuawei – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.
Klientów obsługiwać będzie 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – 6 dodatkowych osób będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów związane z serwisowaniem urządzeń.
Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, w pasażu „Canaletto”, a jego powierzchnia wynosi 227 m². Podłużny kształt lokalu pozwolił zaaranżować trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom – strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów i prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa consierge – prezentuje całe portfolio Huawei i jest miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej.
Huawei Warszawa – wyjątkowy design i multimedialna prezentacja produktów
Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.
W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż 20 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4×5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3×2 i 4 monitory w układzie 2×2.
W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.
Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą benchmarkiem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy.
W każdym flagowym sklepie Huawei znajduje się element symbolizujący mariaż kultury chińskiej z kulturą lokalną. W przypadku Huawei Warszawa tym elementem jest ikona Syreny, w której kształt zaszyta została cyfra 8, uważana przez Chińczyków za cyfrę przynoszącą szczęście.
[…] Además, las personas que visiten el show de Huawei el 15 de diciembre podrán comprar dos juegos de equipos de Huawei a un precio promocional. El primero consiste en un teléfono inteligente Huawei Mate 20 Pro, un reloj Huawei Watch GT y una camiseta del equipo nacional de fútbol con una firma, cuyo costo es de 4,299 PLN. El otro, en el precio de 299 PLN, consiste en un teléfono inteligente Huawei Mate 20, una tableta Huawei MediaPad T5 y un paquete complementario de camisetas con una firma. Para comprar uno de estos juegos, es necesario hacer una llamada telefónica y reservar uno de ellos hasta el 14 de diciembre, y luego tomarlo personalmente el día de la apertura. Puede encontrar el número de teléfono en el gráfico de arriba y debe admitir que los conjuntos son realmente muy rentables. Por lo tanto, queda por disfrutar de la mayor presencia de Huawei en el mercado polaco y contar con el hecho de que pronto la empresa abrirá más tiendas en otras ciudades polacas, ya que nuestro país es uno de los mercados europeos más importantes para el magnate chino. https://www.gsmmaniak.pl/911148/huawei-mate-20-pro-test-recenzja/ fuente […]