Jesteś tutaj:-, Newsy, Sprzęt-Manta Rocky 3 Pro – telefon do zadań specjalnych (wideorecenzja)

Manta Rocky 3 Pro – telefon do zadań specjalnych (wideorecenzja)

Podobnie, jak jego poprzednik, MSP95021 ROCKY 3 PRO to wyjątkowo wytrzymały model dla osób, które od swoich telefonów wymagają znacznie więcej. Telefon jest wyposażony w dotykowy ekran o przekątnej 5”, system operacyjny Android 6.0 oraz modem LTE/4G. Te cechy powinny ucieszyć osoby, które cenią sobie pancerną niezawodność, ale nie chcą rezygnować z funkcji smartfona.

Manta Rocky 3 PRO (MSP95021)

Manta Rocky 3 PRO (MSP95021)

Dzięki wzmocnionej, wręcz pancernej obudowie typu rugged, MSP95021 ROCKY 3 PRO spełni oczekiwania wszystkich miłośników sportów ekstremalnych, alpinistów, wędkarzy czy osób pracujących w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenie posiada certyfikat IP68 – co oznacza, iż spełnia najwyższe normy i wymagania dotyczące pyłoszczelności i wodoodporności. MSP95021 ROCKY 3 PRO waży 227,6 g, a jego wymiary to 156x81x12.3 mm. Duży ekran o przekątnej 5” jest dodatkowo wzmocniony Gorilla Glass 4, co sprawia że telefon jest odporny na zarysowania i wstrząsy. Model ten został wyposażony w baterię o pojemności 3000 mAh, dzięki której telefon nie zawiedzie nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Manta Rocky 3 PRO

Manta Rocky 3 PRO

Telefon posiada 2GB wbudowanej pamięci RAM oraz 16GB pamięci FLASH, którą można powiększyć do 64GB, przy użyciu karty pamięci MicroSD. Urządzenie jest wyposażone w dwa aparaty. Posiada certyfikat IP68. Certyfikacja ta jest o tyle istotna, że definiuje poziom zabezpieczeń sprzętu elektronicznego przed warunkami środowiskowymi.

Przekątna ekranu:5”
Rozdzielczość:1280×720 HD
Waga:227.6g
System operacyjny:Android 6.0
Procesor:MT6737
RAM:2 GB
FLASH:16 GB
Wi-Fi:2.4 Ghz
Dual-SIM:Tak
Obsługiwane pasma GSM/WDCMA:850/900/1800/1900/2100 MHz
Bluetooth:4.0
Gniazdo kart pamięci:MicroSD (Max 64 GB)
Przednia kamera:5 Mpix
Tylna kamera:13 Mpix
Radio FM:Tak
Dodatkowe funkcje:IP68, Czytnik linii papilarnych,4G LTE
Bateria:3000 mAh
Wymiary:156x81x12.3 mm
4G LTE:1/3/7/20 band
3G:900/2100

źródło: Manta



Autor |2018-03-05T12:19:27+02:005 marca 2018 12:18|Kategorie: Android, Newsy, Sprzęt|Tagi: , , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. Agnes 13 marca 2018 w 13:57 - Odpowiedz

    Ja raczej używam telefon do robienia fotek, smsowania czy przeglądania aplikacji. Ale np. moj mąz ma bardziej praktyczne podejscie do takiego sprzetu i czesto podczas wypraw turystycznych gubil smartfona albo niszczyl. Taka opcja jak Manta Rocky to dobra opcja dla osob, ktorym nie zalezy na wygladzie telefonu, tylko mocnej obudowie i podstawowych funkcjach.

  2. Katarzyna 28 kwietnia 2018 w 09:08 - Odpowiedz

    Tekst ku przestrodze!!!
    Pewnie zostanie zaraz usunięty przez administratora, ale co tam.

    Na początku marca zostałam nieszczęśliwą posiadaczkę tego telefonu…
    Teraz stwierdzam, że zakup produktu firmy Manta to był błąd niewybaczalny.
    A mogłam kupić zwykłego poczciwego Samsunga X-cover.

    Ale do rzeczy: miesiąc po zakupie telefon wysunął mi się z kieszeni bluzy i upadł na płytki na podłodze w kuchni.
    Efekt? Potłuczone szkło (a podobno takie wytrzymałe miało być, niby gorilla glass 4).
    W sieci RTV euro AGD odmówili przyjęcia telefonu do naprawy – uszkodzenie mechaniczne.
    miła pani na infolinii manty poinformowała, że tak tak, wymieniają szybki, koszt pewnie coś ok 150-170zł, mam przysłać telefon to wycenią naprawę i poinformują o kosztach.
    telefon wysłany 17.04, został odebrany przez serwis 19.04 i dzisiaj mail, który zwala człowieka z nóg, cyt.

    Dotyczy: model msp95021 / nr rewersu FLC87550 / RMA nr 420808

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Manta.
    Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko firmy w przedmiotowej sprawie.
    Naprawa niemożliwa .

    W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do ponownego kontaktu.

    Z poważaniem/Best Regards
    Dział Obsługi Klienta
    Aleksandra Kowalczyk
    MANTA S.A.
    ul. Matuszewska 14 / C5
    03-876 Warszawa
    http://www.manta.com.pl
    http://www.manta.info.pl

    Godziny pracy DOK
    pon – pt 9-17

    telefon na infolinię, znów miła Pani, odpowiedziała, że ustali co sięda zrobić i ponowny mail z serwisu:
    Witam,

    Część do naprawy w chwili obecnej niedostępna.
    Czas oczekiwania na dostępność części nieokreślony.

    Z poważaniem/Best Regards
    Dział Obsługi Klienta
    Anna Łada
    MANTA S.A.
    ul. Matuszewska 14 / C5
    03-876 Warszawa
    http://www.manta.com.pl
    http://www.manta.info.pl

    Godziny pracy DOK
    pon – pt 9-17

    Przepraszam bardzo, to jakiś żart?
    Pęknięta szybka w smartfonie (podobno segment premium w ofercie Manta), który kosztuje 700zł (a nie 200) jest nie do naprawienia? To się dzieje naprawdę??
    Co na to firma Manta?

  3. Kan 28 kwietnia 2018 w 13:53 - Odpowiedz

    Pani Kasiu, jeżeli komentarz nie jest spamem, nigdy nie kasujemy. Telix.pl to forum do podzielenia się doświadczeniami. Pozdrawiam Andrzej

  4. Katarzyna 26 września 2018 w 09:28 - Odpowiedz

    Mały update w kwestii stłuczonej szybki w moim telefonie: naprawa z serwisie Manta niemożliwa. Interweniował miejski rzecznik konsumentów. Miły Pan z serwisu Manta podał swojego maila pod którym miałam się z nim kontaktować w sprawie naprawy. Wysyłałam miłemu Panu z mantu maile przez miesiąc. Zero odpowiedzi.
    Finał: telefon został naprawiony w nieautoryzowanym serwisie. Koszt wymiany szybki: 50zł. koszt szybki 12 dolarów – zakupiona na aliexpress: wspomniany model telefonu to nic innego jak bardzo popularny na chińskim rynku HOMTOM Zoji Z7. Na aliexpress części i akcesoriów do telefonów HOMTOM jest opór. Zaś zam telefon kosztuje poniżej 400zł w oficjalnym sklepie Homtom’a, a nie 700zł (dokładnie 699zł zapłaciłam za Manta rocky 3 w sieci RTV Euro AGD).
    POdsumowując: nigdy więcej produktów z logo Manta. Nawet pendrive za 20zł. Bo serwis to fikcja, firma to farsa. Bolesna nauczka na przyszłość: chińskie produkty kupować u Chińczyków, bo Polak Polaka orżnie: i na kasie, i na serwisie, którego de facto nie ma.

  5. Porucznik 11 września 2019 w 08:52 - Odpowiedz

    Telefon ogólnie bardzo fajny jak za te pieniądze lecz brak jakiegokolwiek serwisu. Bateria wytrzymuje ledwo 1 dzień i nie ma możliwości jej wymiany (brak nowych baterii). Serwis MANTY to jakaś kpina i porażka, na jakąkolwiek usterkę odpisują że „telefon był niewłaściwie użytkowany”. Na moim przykładzie na pękniętą obudowę odpisali że nie powinienem nosić go w kieszeni (niewłaściwe użytkowani”. Nie działający głośnik się „zakurzył” i nie podlega gwarancji (obudowa IP67). A baterii nie wymienią nawet za pieniądze bo ich nie ma. Banda oszustów mających gdzieś klientów. Byle kupili sprzęt a później niech sobie radzą.
    Odradzam ich sprzęt i nie jestem z „konkurencji” (mam zapisane wszystkie wiadomości z pseudo serwisu jako przestrogę dla innych).
    Lepiej dołożyć 50 zł i kupić coś innego.
    Pozdrawiam

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.