Oddział Huawei Consumer Business Group, odpowiedzialny za sprzedaż smartfonów, notebooków, tabletów i akcesoriów podwoi w tym roku zatrudnienie. Stu specjalistów zostanie przyjętych do pracy w polskim biurze firmy.

 

– Ubiegły rok był dla Huawei czasem przełomowym. W drugim kwartale 2018 roku przejęliśmy pałeczkę lidera na rynku smartfonów z udziałem na poziomie 33,4% w ujęciu ilościowym. W 2019 roku mamy ambicję, aby utrzymać stabilną pozycję największego gracza w Polsce – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG w Polsce.

– W 2019 roku chcemy zachować szybkie tempo wzrostu w segmencie smartfonów, ale też laptopów i akcesoriów. Jest to ogromne wyzwanie biznesowe, dlatego potrzebujemy wzmocnić nasz zespół. Będziemy zatrudniać we wszystkich działach firmy, m. in. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Pod koniec 2019 roku chcemy podwoić zatrudnienie w polskim biurze. Ogłoszenia o pracę będą publikowane na portalach rekrutacyjnych i w serwisie LinkedIn – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

 

W Polsce co trzeci sprzedany smartfon ma logo Huawei. Silna pozycja biznesowa firmy wynika
m. in. z sukcesu sprzedaży flagowych linii smartfonów – serii P20 oraz Mate20 w połączeniu z utrzymującym się popytem na produkty ze średniego segmentu cenowego, m. in. serii P smart. Pod koniec marca br. Huawei zaprezentuje w Paryżu najnowsze smartfony z flagowej serii P.