Firma Motorola nie przestaje inspirować ludzi do działania. Rzucając wyzwanie – „Zrób to lepiej” zachęca do tego, by przestać być biernym obserwatorem zdarzeń, a zacząć aktywnie uczestniczyć w swoim własnym życiu i przeżywać je na swój własny sposób. Akcja MotoLepsi ma na celu promocję zdrowego stylu życia oraz wyłonienie MotoLepszego – ambasadora marki, który już 1 października weźmie udział w jednej z największych imprez biegowych w Polsce – „Biegnij Warszawo 2017”. Akcji towarzyszy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami od marki Motorola. Nabór zgłoszeń już się rozpoczął i potrwa do 22 września 2017r.


Akcja MotoLepsi wystartowała 1 września bieżącego roku i jest skierowana do aktywnych osób, które lubią stawiać sobie wyzwania i w niezwykły sposób podchodzić do codzienności. Jej nadrzędnym celem jest promocja aktywnego stylu życia, ale żeby nie było nudno – także stworzenie pełnej pasji społeczności, która wykreśliła ze swojego słownika słowo – ograniczenia.


W ramach akcji MotoLepsi, uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie, a zwycięzca dostanie szansę, by zostać ambasadorem marki – MotoLepszym. Nabór uczestników rozpoczął się wraz ze startem akcji i potrwa do 22 września. Zadanie konkursowe polega na zaprezentowaniu jak najbardziej kreatywnego sposobu na swój trening sportowy. Najciekawsze zgłoszenia wyłonione przez Jury zostaną odpowiednio nagrodzone smartfonami Moto Z2 Play, kompletami odzieży sportowej i bonami o wartości 300 zł na wykorzystanie w sieci sklepów Decathlon. Nagrodą główną jest wspomniany smartfon wraz z 4 modułami Moto ModsTM oraz pakiet startowy na wydarzenie „Biegnij Warszawo 2017”. Zwycięzca będzie mógł też zmierzyć się z wyzwaniem postawionym przez markę Motorola.

Oprócz nagród rzeczowych zdobytych w konkursie, zwycięzca zostanie wystawiony na próbę o sportowym charakterze. Polega ona na pokonaniu 10 kilometrów podczas jednego z największych wydarzeń biegowych w Polsce – „Biegnij Warszawo 2017”. Jak wiadomo – siła tkwi w zespole, dlatego wybrany MotoLepszy będzie mógł liczyć na wsparcie Mr. Moda. Wszystko na luzie i na własnych zasadach.


Hello Mr. Mod!

Przywódcą MotoLepszych jest nowa twarz marki – energetyczny, nieszablonowy i kreatywny Mr. Mod. Jego misją jest pokazanie światu, że wszystko można robić jeszcze lepiej. Mr. Mod ma do dyspozycji nowe technologie, a dokładnie najnowszy smartfon marki z flagowej linii – Motorolę Z2 Play i niezwykłe Moto Mods™. Dzięki modułowi JBL SounBoost2 jest słyszalny nawet w największym, miejskim zgiełku, powerbank TurboPower™ Pack dba o to, by nigdy nie zabrakło mu energii, a Hasselblad True Zoom zapewnia mu sławę i splendor w internetowym świecie. Wszystko to, by jeszcze lepiej promować zdrowy tryb życia i spotykać zakręconych, pozytywnie nastawionych ludzi. Jego największą pasją jest bieganie, dlatego bez reszty zatracił się w treningach. Tworzy kompendium wiedzy o sporcie, buduje drużynę na bieg „Biegnij Warszawo” i czuwa nad całą akcją MotoLepsi.

Od pierwszego telefonu, do MotoLepszych

Motorola jest pionieriem na rynku mobilnych technologii i twórcą pierwszego przenośnego telefonu. Spod skrzydeł marki pochodzi narzędzie, które w pewien sposób zmieniło świat i sposób komunikacji. Teraz marka, bazując na swoim doświadczeniu przekonuje, że nie trzeba podążać za mainstreamem, a ze smartfona można korzystać na wiele różnych sposób. Przede wszystkim dzieli się swoimi pomysłami na to, by używać go mądrzej – zamiast do znudzenia przewijać ekran powiadomień i statusów, które nic nie wnoszą do naszego życia, można znaleźć sposób, by technologia pomagała nam realizować swoje cele i skupiać uwagę na tym, na czym naprawdę nam zależy. Telefony miały zbliżać ludzi, a nie izolować ich od siebie i pozwalać na zamknięcie w wirtualnym świecie. Dlatego Motorola wraca dziś z wyzwaniem, by używać smartfonów mądrzej.

To nie koniec, to dopiero początek jakościowych zmian, jakie mogą wprowadzić w nasze życie ukochane smartfony. Dlatego warto zostać MotoLepszym i dołączyć do wyzwania.

Więcej szczegółów na temat akcji znajduje się na stronie internetowej: www.motolepsi.pl

źródło: Motorola

Kan