lackBerry ma się z czego cieszyć. Mimo, że sprzedaż nie idzie w miliony, to dla kanadyjskiego producenta 200 tysięcy sprzedanych urządzeń w ciągu 2 dni to niezłe osiągnięcie. Czy strategia prudkowania urządzeń z tradycyjną klawiaturą QWERTY przyniesie mu kolejne sukcesy?


Jak się okazuje, najnowszy flagowiec od BlackBerry, wyróżniający się kwadratowym ekranem i szeroką obudową, przyciągnął do siebie sporą rzeszę fanów. Passport łączy w sobie wydajne podzespoły, elegancki design oraz dla wielu niezastąpione oprogramowanie, skrojone do potrzeb biznesmenów.

Passport zniknął z Amazonu po 6 godzinach od rozpoczęcia sprzedaży, a ze strony Blackberry wyprzedano go po 10 godzinach. Ciekawe, jak poradzi sobie na rynku model BlackBerry Classic, wyposażony w fizyczną klawiaturę QWERTY, ale także trackpad oraz tradycyjne klawisze funkcyjne, których zabrakło w Passporcie. Ten model ma się ukazać w listopadzie. Może po kilku latach niemal ciągłych strat BlackBerry w końcu odbije się od dna?

Źródło: PhoneArena

Sewix