Na tegorocznych targach IFA firma emporia prezentuje swoją ofertę pod hasłem emporia4GENERATIONS” (emporia dla pokoleń). Tematem przewodnim ekspozycji są bezpieczeństwo i wsparcie osób wymagających nieformalnej opieki oraz komfortowe funkcjonowanie osób starszych w społeczeństwie informacyjnym (ang. ambient-assisted living, AAL). W tym celu uruchomiona została internetowa platforma emporia4CARE, zapewniająca użytkownikom inteligentną pomoc na co dzień. Umożliwia ona zdalne porządkowanie kontaktów i terminów oraz konfigurację funkcji połączeń alarmowych. W razie potrzeby można się połączyć z profesjonalnymi usługami pielęgniarskimi. W dziedzinie bezpieczeństwa i komórkowych połączeń alarmowych emporia współpracuje ze specjalistami z firmy Bosch. Firma wprowadziła także odpowiednie udoskonalenia w modelach emporiaSOLID i emporiaELEGANCE.

W Niemczech żyje samotnie aż 15,9 miliona osób, czyli niemal jedna piąta społeczeństwa. Proporcja osób w wieku powyżej 65 lat nieustannie wzrasta. Największym zaś pragnieniem tych osób jest jak najdłuższe zachowanie niezależności” — mówi Karin Schaumberger, dyrektor ds. marketingu firmy emporia Telecom, wyjaśniając przyczyny zainteresowania firmy tą tematyką. „Jednocześnie jednak rośnie też liczba osób zapewniających nieformalną opiekę, co bywa szczególnie stresujące. emporia pomaga takim klientom, oferując innowacyjne technologie z dziedziny AAL i samodzielnego życia. Dotyczy to zarówno komfortu użytkowników urządzeń, jak i zapewnienia spokoju opiekunom”.

emporia CLICK
emporia CLICK

emporia4CARE — inteligentna pomoc na co dzień

Dzięki zaawansowanym procesom badawczo-rozwojowym produkty firmy emporia nadążają za życzeniami grupy docelowej. Świadczy o tym na przykład nowa platforma internetowa emporia4CARE. Mogą z niej korzystać zarówno klienci firmy emporia, jak i opiekujący się nimi członkowie rodziny bądź organizacje. Za pomocą komputera można kilkoma kliknięciami myszy ustawić lub zmodyfikować kontakty wywoływane w sytuacjach alarmowych. System umożliwia także członkom rodziny śledzenie pacjentów cierpiących na demencję lub chorobę Alzheimera. W razie potrzeby można umożliwić dostęp do platformy organizacjom i placówkom opiekuńczym. Z platformą usług emporia4CARE współdziałają telefony emporia najnowszej generacji. Są to modele emporiaSOLIDplus, emporiaELEGANCEplusGPS i emporiaSAFETYpremium.

Koncepcja zwiększonego bezpieczeństwa w domu i w drodze dzięki współpracy z niezawodnymi partnerami

Większe bezpieczeństwo zapewniają także nowe koncepcje opracowane przez firmę emporia. Przykładem tego może być połączenie alarmowe w nagłych wypadkach, które umożliwia łatwe, szybkie i niezawodne uzyskanie pomocy. Inteligentny system połączeń alarmowych firmy emporia może idealnie współpracować z ośrodkami pomocy telefonicznej. Dzięki temu pomoc dostępna jest zawsze w razie jakiegokolwiek wypadku, zarówno w domu, jak i w drodze. Firma emporia podpisała już umowy o współpracy z niemieckim Czerwonym Krzyżem, maltańską służbą pogotowia oraz prywatnym usługodawcą Hubs 24.

emporiaSOLIDplus
emporiaSOLIDplus

Bezpieczne, wyrafinowane i sportowe: emporiaSOLIDplus i emporiaELEGANCEplusGPS

Te popularne modele telefonów zostały wyposażone w inteligentną funkcję połączeń alarmowych oraz określania położenia przy użyciu GPS. Dzięki temu można w dowolnej chwili sprawdzić lokalizację telefonu. Oczywiście, zgodnie z zasadami konstrukcyjnymi firmy emporia, oba modele są łatwe w obsłudze. telefon emporiaSOLIDplus spełnia ponadto wymagania klasy ochrony IP67 — z pewnością nie zepsuje się po upadku na ziemię czy kontakcie z płynami. Jako telefon najnowszej generacji emporiaSOLIDplus działa też z platformą usług emporia4CARE.

źródło: Emporia Telecom

Kan