Firma dba o zadowolenie klientów i z przyjemnością oferujemy specjalną pięcioletnią gwarancję producenta na baterię dla modeli X300 oraz X300 Pro.
Niniejsza gwarancja producenta ma zastosowanie dodatkowo do obowiązującej gwarancji prawnej, która pozostaje bez zmian.
Zakres gwarancji
Niniejsza gwarancja ma zastosowanie, jeśli maksymalna pojemność baterii wymienionych modeli telefonów spadnie poniżej 80% jej pierwotnej pojemności w ciągu pięciu (5) lat od daty zakupu. Stan baterii można sprawdzić w menu „Ustawienia” – „Bateria” – „Stan baterii”.
W takim przypadku można zwrócić się do dowolnego autoryzowanego centrum serwisowego vivo w Polsce o bezpłatną wymianę baterii. (Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się na stronie: https://www.vivo.com/pl/support/service-center).
Wymiana baterii w przypadku spełnienia warunków gwarancji może zostać wykonana tylko raz dla urządzenia w ciągu pięciu lat.
Warunki gwarancji
Aby skorzystać z niniejszej gwarancji,
- należy przedłożyć dowód zakupu urządzenia.
- Pojemność baterii urządzenia musi być niższa niż 80% pierwotnej pojemności.
Ta pięcioletnia gwarancja producenta na baterię obowiązuje wyłącznie w przypadku wymienionych modeli telefonów z serii X300 pod następującymi warunkami:
- urządzenie zostało zakupione w oficjalnej sieci partnerów handlowych na terenie Polski.
- bezpłatna usługa serwisowa może zostać zrealizowana w sieci autoryzowanych serwisów w Polsce.
- urządzenia zakupione w innych krajach EU poza okresem podstawowym gwarancji danego kraju nie podlegają warunkom bezpłatnej obsługi serwisowej w Polsce.
Wyłączenia
Wymieniona gwarancja obejmuje utratę wydajności pojemnościowej występującą w normalnych warunkach użytkowania baterii i nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania baterii, czynników zewnętrznych lub nieautoryzowanych interwencji.
Wymienione „niewłaściwe użytkowanie baterii, czynniki zewnętrzne lub nieautoryzowane interwencje” w naszej pięcioletniej gwarancji na baterię nie obejmują następujących przypadków:
1. Niewłaściwe użytkowanie baterii: odnosi się do sytuacji, w których urządzenie jest używane w sposób niezgodny z instrukcją obsługi. Przykłady obejmują między innymi:
- Wystawianie baterii na działanie nadmiernego ciepła (na przykład pozostawianie jej na słońcu przez dłuższy czas).
- Narażenie urządzenia na działanie wody lub innych płynów.
- Nadmierne ładowanie baterii lub pozostawianie jej w stanie pełnego naładowania przez dłuższy czas.
- Używanie nieodpowiednich ładowarek.
2. Czynniki zewnętrzne: Odnosi się do uszkodzeń urządzenia wynikających z wydarzeń pozostających poza kontrolą użytkownika. Przykłady obejmują między innymi:
- Klęski żywiołowe (takie jak powodzie, trzęsienia ziemi, uderzenia pioruna).
- Uszkodzenia spowodowane pożarem lub nadmiernym źródłem ciepła.
- Uszkodzenia mechaniczne urządzenia wynikające z wypadków oraz zaniedbań lub celowych działań.
3. Nieautoryzowane interwencje: Obejmują sytuacje, w których urządzenie zostało otwarte, naprawione lub zmodyfikowane przez nieuprawnione osoby lub podmioty. Przykłady obejmują między innymi:
- Manipulowanie naklejką gwarancyjną, plombą lub numerem seryjnym.
- Naprawy wykonane w nieautoryzowanych serwisach.
- Użycie nieoryginalnych części lub modyfikacja oryginalnego oprogramowania urządzenia.
- Nieautoryzowana modyfikacja stanu baterii urządzenia.
Powyższe warunku rozszerzonej gwarancji są uzupełnieniem do podstawowej gwarancji producenta prezentowanej na stronie https://www.vivo.com/pl/index/warrantyTerms
Zostaw komentarz