Vectra, w rezultacie działań Stowarzyszenia Twoja Sprawa, zaprzestała emisji spotu „Sport na ostro”, który kierowany miał być do męskiej części użytkowników Vectry, oraz wystosowała przeprosiny podpisane przez prezesa spółki.

Marcin Janos-Krawczyk w kontrowersyjnej reklamie Vectry
Marcin Janos-Krawczyk w kontrowersyjnej reklamie Vectry

Spot, w którym bohater ogląda mecz w towarzystwie dwóch nadmuchiwanych lalek – jednej w stroju sportowym i drugiej w seksownej bieliźnie, to kolejna odsłona kampanii Vectry „Dla każdego coś”. Internauci długo jednak pozostali bierni na reklamę pakietu sportowo-erotycznego. Kampanią reklamową reklamującą nowy pakiet telewizji Vectra – „Sport czy erotyka? Już nie musisz wybierać” zainteresowało się także Stowarzyszenia Twoja Sprawa, które skomentowało fragment oświadczenia, podpisane przez prezesa spółki, iż spot nie miał „skierować dyskusji w kierunku promowania treści pornograficznych”. To, że nie taka była intencja reklamodawcy, jest dla nas oczywiste. Ale właśnie tym w istocie ten spot był – był promocją kanałów z twardą pornografią z udziałem nastolatek, jakkolwiek chcielibyśmy ładnie tę reklamę „opakowywać” – podkreśla Stowarzyszenia Twoja Sprawa. –Doceniamy jednak wolę szybkiego wycofania się i wystosowania przeprosin – dodaje.

źródło: Stowarzyszenia Twoja Sprawa

Kan