Operator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, aż 97% właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele. Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń. Właśnie z myślą o ich potrzebach Plus we współpracy z Digital Care wprowadził do oferty nowe usługi, gwarantujące szybką naprawę kluczowych dla firmy urządzeń.
Usługi dostępne są w dwóch wariantach „Serwis Wyświetlacza dla Firm” oraz „Serwis Urządzenia dla Firm”. Pierwszy z nich gwarantuje ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus, a jego koszt to 4,06 PLN netto miesięcznie. Wariant „Serwis Urządzenia dla Firm” jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach Usług Serwisowych dla Firm i to niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.
Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.
„Tworząc nową ofertę w pierwszej kolejności myśleliśmy o zapewnieniu jak najskuteczniejszej usługi serwisowej dla urządzeń zakupionych przez naszych Klientów biznesowych. Dlatego też, w przeciwieństwie do produktów ubezpieczeniowych oferowanych na rynku, nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego Klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych Klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy.” – powiedział Jacek Trujnara, Kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego w sieci Plus.
„Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne.” – dodała Aneta Żelazny, Chief Product Manager w Digital Care sp. z o.o.
Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2 mln klientów.
źródlo: Plus
Kan
Jak to się mówi, strzeżonego pan Bóg strzeże, więc rozwiązanie może się przyjąć. A też Plus drogo sobie nie liczy, więc tym większym zainteresowaniem powinno się cieszyć, bo wiadomo, że sprzęt to jednak uszkodzić może się czasem łatwo. Czy nawet zbyt łatwo.
W sumie racja, zawsze to mieć ubezpieczone i z tego ubezpieczenia skorzystać niż nie mieć ubezpieczone i potem narzekać. A Plus drogo tu nie liczy, więc to jest całkiem ok rozwiązanie.
Jakby szukać mankamentów, to na pewno to, że tylko dla klientów biznesowych jest ta usługa. Ale spodziewam się, że Plus też dla indywidualnych to wprowadzi, bo widać, że jest niedrogo.
Fajna propozycja, dobrze że Plus rozwija ofertę dla biznesu. Takie ubezpieczenie, szczególnie dla sprzętu służbowego, to jednak dobry patent, wiem coś na ten temat przy kilkunastu telefonach służbowych. Dobrze, że cena nie odstrasza!
Myślę że będzie, zainteresowanie taką usługą. Jakby nie było czegoś takiego, to przecież Plus nie wprowadzałby usługi, o którą klienci nie pytają. Kontakt z klientem to abc obsługi.